guardian Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hej, här kan ni tipsa var det finns easter eggs, ok, jag börjar. det finns ett gäng liksäckar i en grop med en pickup brevid. (bifogar karta) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Sett den där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det finns en gejser inte långt ifrån heller. framför "jätte parabolen" så finns det en liten restaurang och en gejser som sprutar vatten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jo, jag vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jo, jag vet Jo men nu stog det inte "slippy! titta hit! här finns det eastereggs!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Men det visste jag inte, jag trodde topicen hette "Slippy!! Kolla här!! NAKNA BRUDAR O EASTER EGGS!!!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Finns två skyltar inne på baren "Ten Green Bottles" (kanske finns på alla barer) med texterna "Beware! Pickpockets and loose women!" och "Don't even think of parking here!". ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Om du flyger upp på gant bridge.. så står det en skylt "no estereggs here, go away" hah och så finns de en fallskärm där.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Om du flyger upp på gant bridge.. så står det en skylt "no estereggs here, go away" hah och så finns de en fallskärm där.. Dra inte upp såna hära gamla topicar i onödan. Finns en aktuell topic om Easter eggs här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts