The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Kan man rationalisera menyraden som kommer upp när man högerklickar på en fil? Alltså, om jag högerklickar på en MP3 är det massa grejer jag aldrig använder. Jag behöver bara Enqueue in Winamp och Play in Winamp. Jag vill ta bort dom andra alternativen alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Fixas inne i registret.. Var inne i Regedit och lekte rundor, då jag hittade de.. tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Fixas inne i registret.. Var inne i Regedit och lekte rundor, då jag hittade de.. tror jag Om du gjort det, kan inte du hysta upp en screen så att jag inte ändrar fel grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Säkerhetskopior... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Säkerhetskopier som ligger i DC share Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Säkerhetskopier som ligger i DC share Asså lägg upp den jävla screenen bara Det vara bara för att folk inte skulle wärch-whina men ack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Under verktyg -> mappalternativ -> filtyper -> avancerat, har du lite godis... kan även rekomendera att välja enqueue in winamp som standard, så inte playlisten fuckar sig om man skulle råka öppna en ny låt Redigerad 26 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Under verktyg -> mappalternativ -> filtyper -> avancerat, har du lite godis... kan även rekomendera att välja enqueue in winamp som standard, så inte playlisten fuckar sig om man skulle råka öppna en ny låt För mig var det bara winamps knappar man kunde begränsa därifrån. Jag har fortfarande kvar mediaplayer, norman mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts