Pimpalicious Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag har letat som fan...efter Wheel Arch Angels men hittar inte fan.. någon som kan länka till en bild/map så man vet vart de ligger?? Jag har klarat cirka 30%.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Du kan Styla där när du har klarat av Bilskolan! INte på Guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Okej, tack...ett problem...jag har guld på typ 3 stycken o resten silver sen har jag inte klarat av att ta bilen o göra ett varv i luften om ni förstår...kan någon klara bilskolan åt mig??? GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Du behöver inte få guld för att öppna Wheel Arch Angels..Men du kanske vill ha Guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Alltså det jag menar är att jag inte klarar 'Alley Oop'. Jag tycker den är skit svår.. Någon som har tid och är snäll och kan fixa det? Spelar ingen roll om man bara kan fixa Brons etc...Tack på förhandGTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Var ligger det? ligger det vid ett av saveställena i SF ? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Om du menar bilskolan så ligger det nära ett av saveställerna och nära Los Fenders(stavning??) eller vad den nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Om du menar bilskolan så ligger det nära ett av saveställerna och nära Los Fenders(stavning??) eller vad den nu heter. San Fierro ... nej jag menar style stället vid byggarbetsplatsen typ , är det de ni snackar om?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag menar Wheel Arch Angels, där vart man bara kan modda vissa få bilar. Inte den som finns vid byggarplatsen....Någon som kan erbjuda sig och hjälpa mig med min savefile...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Men det är bara att försöka, på den till slut klarar man det, man behöver bara testa sig fram hur långt ut man ska köra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Alltså det jag menar är att jag inte klarar 'Alley Oop'. Jag tycker den är skit svår.. Någon som har tid och är snäll och kan fixa det? Spelar ingen roll om man bara kan fixa Brons etc...Tack på förhand Jag är inte elak bara lat, så jag kommer nog inte göra den däringa saven. Men men, jag fick 100% på "Alley-oop" på första försöket. När du startar så står du rakt mot rampen så om du skulle köra helt rakt skulle du bara hoppa. Så sväng lite så att ena hjulsidan bara nuddar det yttersta på rampen. Och om du märker att du kommer med nosen eller baken får långt pekandes (eller vad man ska säga) så tryck uooåtpil eller nedåtpil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tack så mycket!! Nu är det så att jag har klarat hela Bilskolan men fick en Super GT alltså fick jag brons....Nu vill jag veta vart Wheel Arch Angels finns??Någon som vet? Vore tacksam för snabbt svar, jag är även intresserad om någon kunde visa en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 När kan man köpa stället i SF som ligger vid byggarbetsplatsen?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ingen som kan svara på vart Wheel Arch Angles ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag hittade det, men jag glömde bort var det låg... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Wheel Arch Angels är väldigt nära Ammunation i SF, syns på kartan då, så åk runt till de ikoner ni ser där. Bild kan fixas på stället om nån vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Tack så mkt! Redigerad 29 juni, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hepp, kunde inte komma in och har inte heller någon markering på kartan. Jag har klarat alla "uppdrag" på bilskolan men visserligen inte på guld men det behövde man väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/gallery28.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/gallery29.jpg Så ser det ut, det har en röd markering på kartan, och ligger nära ammunation(i SF). Du kommer bara in med med en bil från Wang Cars. Och det öppnas efter uppdraget 'Zeroing in' eller liknande namn. Hm, jag borde faktiskt komma ihåg det där uppdragsnamnet... aja. Redigerad 29 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts