_EmiL_ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Idag när jag satte på datan så lät fläkten skit mycket!? Varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 .det var nog katten som fastnade där... nej men kan du ge lite mer info? hur lät det, har den vart konstig förrut, vad är det för fläkt bla bla bla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det är lungt fixade sig nu! Nu kan någon elak moderator komma och låsa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Låter konstigt om du inte har mekkat med den. Annars kan den ju vara skev eller nåt rotorblad av, det hände med en av mina fläktar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Du kanske har tankat för mkt porr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 MM jag tror dig Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Suck. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts