Smokah Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Min Tiger T-shirt. Kommande mods: Gås-Jacka, Lacoste keps, Levi's jeans och lacoste skor Bild: http://img171.echo.cx/img171/2848/tigerofsweden8ov.pngTiger_Of_Sweden_T_Shirt.rar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) FEL ACCOUNT Redigerad 26 juni, 2005 av Tija Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 No offence, men varför har alla textur-moddare sånt värdelöst fjortis-modesinne? CJ ska inte ha Lacoste och JL och *svälj* Canada Goose-jacka... Han ska ha Triple Five Soul, Karl Kani och South Pole. Damn! Jag börjar tortera migsjälv om GTAMods svämmar över av fucking Von Dutch-mössor och jävla WE-tröjor. The Man has spoken. Snyggt moddat btw. Men fel motiv... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Alla tycker ju olika eller hur? ja gör saker som ja gillar, Och bara för att du gillar tex south pole ska alla andra också göra det då? Fjortis är man inte för att man gillar lacoste, leav's m.m, För mig är det en livsstil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Alla tycker ju olika eller hur? ja gör saker som ja gillar, Och bara för att du gillar tex south pole ska alla andra också göra det då? Fjortis är man inte för att man gillar lacoste, leav's m.m, För mig är det en livsstil. Livsstilarna där man har Lacoste-kläder innefattar "modeslav"/"fjortis"/"bög". Är man ingetdera så behöver man inte modekläder. Men gör som du vill. Så får vi se vem som får flest downloads! Muhuhaha! Sry. Finns det en marknad så ska produkten ut. Även om produkten är kass. Men du kan ju få till det snyggt rent tekniskt. Fortsätt modda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Jag är varken fjortis bög eller "modeslav". Dom är sköna och ja trivs med dom. Livsstilarna där man har south pole klädder vad innefattar det då? "wannabe"/"vit neger"/bajsat på sig? Redigerad 26 juni, 2005 av Smokah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Denna tråd har spårat ur med ord som, bög fjortis kiss bajs. *LÅSER* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Den är inte låst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Levi's jeans? ser väldigt mycket ut som jeansen jag gjorde Ebeeto: IRONI FFS!! jag gjorde JL-tröjan och VD-kepan bara för att jag själv hatar det, skulle aldrig bära en JL-tröja! du får försöka se humorn i det hela Redigerad 26 juni, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts