poppe1 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 I uppdraget los deparados så ska man rec några killar men nör man e på väg till den andra stället så rymmer dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 När jag ska åka till tåg station så hoppar en neger ut, vilket ruselterar med att jag måste starta om uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Du menar då man ska trycka på H eller G och sikta på dom samtidigt? jaja ifall jag har förståt dig rätt så.. om dom inte kommer eller sticker iväg så tryck på G och H så "ropar" du på dom.. och dom kommer.. hoppas jag förstod rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts