GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Funkar fint för mig i explorer. har aldrig buggat Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Töfft, fungerar fint för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Den ligger mitt över "Viktigt" trådarna för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tycker att sana sacker som banner m.m gor gtasajten annu mer coolare.(Jag ar utomlands) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nu börjar det bugga sig. kör med FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Nu börjar det bugga sig. kör med FF. Precis samma sak för mig. Händer (fötter? ) bara i ibland dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Verkar som en FF-bugg. Har iaf ingen annan förklaring till problemet då det är exakt samma kod som skapas hela tiden (förutom när det tillkommer en ny mod). Kan skapa en tabell istället men då tillkommer lite tomt utrymme som trykts undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts