Hultenius Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Satte in en dynamisk GTAMods-banner i moddingforumet på test. Vi gärna ha lite kommentarer om den. Om den nu ska vara kvar så blir det troligtvis en ny (och mer välgjord) banner senare. Eventuellt lite mindre i höjd också (eller så pressas några nyttiga länkar in eftersom bannern kan expandera ganska mycket i bredd). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Fet... bokstavligt... Den borde tas bort när man är inne i en topic... den borde bara synas vid själva moddingforumet och inte i topicarna... Redigerad 25 juni, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Najsigt! tyvärr buggar den lite för mig som sagt top5 mods hade varit kul om det fanns med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Oj, trodde den försvann inne på trådar. Aja, det går säkert att fixa. Men det får bli imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Det va ju jättebra . men gör inte för flashig bakgrund, det blir bara fult. Redigerad 25 juni, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Sk*t bra tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Najsigt! tyvärr buggar den lite för mig som sagt top5 mods hade varit kul om det fanns med Mig med. Den kopper upp över alla pinnade topicar. Men det fixas med att gå in på en topic och tillbaka. Iaf för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Mig med. Den kopper upp över alla pinnade topicar. Men det fixas med att gå in på en topic och tillbaka. Iaf för mig. Samma här, och det är bara ca 3 av 10 ggr den buggar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ser riktigt fint ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Mycket fint. Kanske något för andra forum delar också?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Mycket fint. Kanske något för andra forum delar också?. Vad ska det vara bra för i andra forumdelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej jag tänkte mest att det kunde vara trevligt, till exempel "dom fem hetaste trådarna", fräckaste bilden för dagen m.m Lite förnyelse är väl aldrig fel Det finns inga dåliga förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Otroligt gött!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Lite buggig ja men annars var den bra Redigerad 26 juni, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Knäppt, jag förstår inte varför det blir så. Är ju samma kod hela tiden så det borde inte bli någon skillnad mellan laddningarna. För mig funkar det utmärkt i FF, ni kanske har en gammal version eller några inställningar som stör (vad nu det skulle kunna vara...). Har satt dit en höjd-attribut på bilden nu, det kanske mildrar lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Funkar fint för mig i explorer. har aldrig buggat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Knäppt, jag förstår inte varför det blir så. Är ju samma kod hela tiden så det borde inte bli någon skillnad mellan laddningarna. För mig funkar det utmärkt i FF, ni kanske har en gammal version eller några inställningar som stör (vad nu det skulle kunna vara...). Har satt dit en höjd-attribut på bilden nu, det kanske mildrar lite? Har den senaste, och inga konstiga inställningar Redigerad 26 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Inte direkt den snyggaste bannern jag sett men det gör sig bra där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts