Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kommer allt få plats i San andreas? om det nu gör det så är det jätte lite vatten kvar Oroa dig inte Kaboom är "Born to mod GTA". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja nu kommer en dum fråga men kan någon säga vad uppdraget där man ska flyga till liberty city heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_mannen3 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag hjälper gärna till att modda... kan än del.. vill ni ha min hjälp maila mig på adressen gta_sa_freak1000@hotmail.com då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag hjälper gärna till att modda... kan än del.. vill ni ha min hjälp maila mig på adressen gta_sa_freak1000@hotmail.com då... Kan man inte stava kan man inte modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts