Guest AdamZZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Han använder Sketchup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Han använder Sketchup Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 . http://lvs.gta-addicts.com, är själv med där. Två helt olika modding team.... En likadan mod! (nästan) Grand Theft Ultimate (modden heter så) kommer att släppas Q1 eller Q2 2006. Egen story, man kan spela som Claude, Tommy eller CJ. Liberty City och Vice City kommer att ligga längst i öst. Liberty City kommer vara sammanbundet med Las Venturas, genom den tunnal man aldrig kunde åka igenom i GTA III. Kaboom kan ju berätta lite om Modden han är med och gör!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Jag undrar vad du använde för proram för garaget och om du vet hur man får över de till sa dff Men! Jag blir så sur på alla ignoranta personer här! Jag har nämligen gjort en TRÅD om ett DFF FILTER till 3dsmax 7. Hm, det jag kan berätta om våran mod är att vi experimenterar lite med möjligheterna just nu. Här har vi en del av Shoreside Vale i SA: http://img292.imageshack.us/img292/4149/lcsa21es.jpg Redigerad 11 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Men! Jag blir så sur på alla ignoranta personer här! Jag har nämligen gjort en TRÅD om ett DFF FILTER till 3dsmax 7. Hm, det jag kan berätta om våran mod är att vi experimenterar lite med möjligheterna just nu. Här har vi en del av Shoreside Vale i SA: http://img292.imageshack.us/img292/4149/lcsa21es.jpg Va? Är shorside vale en mod till sa eller finns den med från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Va? Är shorside vale en mod till sa eller finns den med från början? Läs tidigare i tråden, han är med i ett modteam som håller på med en mod som gör så att Liberty City, Vice City, och San Andreas sitter ihop. Du kan t.e.x. åka från Las Venturas till Liberty City om du har lust, osv... m.m. Om jag minns rätt vad jag läste igår så planeras den att släppas vid början av 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Läs tidigare i tråden, han är med i ett modteam som håller på med en mod som gör så att Liberty City, Vice City, och San Andreas sitter ihop. Du kan t.e.x. åka från Las Venturas till Liberty City om du har lust, osv... m.m. Om jag minns rätt vad jag läste igår så planeras den att släppas vid början av 2006. Början av 2006 skulle GT Ultimte släppas, ett nästan likadant projekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Va? Är shorside vale en mod till sa eller finns den med från början? Um? Jag har lagt in den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hashan Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Alltså... detta kommer att bli den bästa modden til gta sa..... jag längtar väldigt mycket.... kan inte hålla mig tills dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Är det inte lite väll mkt offtopic nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Är det inte lite väll mkt offtopic nu? Jo, men det gör nog inte så mycket. Antagligen blir det inget av den modden som topicen skapades för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Man ska kunna spränga husen där grannarna bor =D och d ska bara va RIKA som e grannar så man kan ta lite snygga bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Låter som ett trevligt Ö-Modd! Men jag tror det krävs en del 3D arbete... Vill ni så kan jag delata och hjälpa till med o bygga husen i 3dmax och lite sånnt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Gör en kopia av starfish island men lite mer SA stuk i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nå hur blir de de ser ut som de är mer "gör så de skulle bli coolt" än att "vi är färdiga med en del nu" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 http://img292.imageshack.us/img292/4149/lcsa21es.jpg Hmm... ser bekant ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hmm... ser bekant ut... Ja det är Tredje stan i GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Är de nån som håller på å jobbar med "Den fjärde ön" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kommer allt få plats i San andreas? om det nu gör det så är det jätte lite vatten kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts