p-c-2 Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag har problem med bildskärmen. När jag startar windows så stängs den av automatiskt. Nu är jag inne på felsäkert läge. Jag högerklickade på skribordet och tog egenskaper, sen tryckte jag på inställningar, sen kommer jag inte ihåg vad jag tryckte på men om nån kan skicka en bild på det så kan jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Förut så stog det att jag hade en Philips- nånting -bildskärm , men nu står det: standardbildskärm. Hur kan jag byta till en annan bildskärm i felsäkert läge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Fråga killarna på Sweclockersforum. Tror dom är bättre på såna där saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag frågade en kompis som sa att jag skulle gå in på VGA. Nu funkar det som vanligt igen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag frågade en kompis som sa att jag skulle gå in på VGA. Nu funkar det som vanligt igen =) Låter bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts