Tackleberry Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vinnecools GTA: Gay var ju superskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tokyo va den enda som va snygg.. alla andra va fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tokyo va den enda som va snygg.. alla andra va fula Tack då , du kanske sårar nån när du säger så... , nä håller med om att Tokyo var snyggast, jag är faktisk ganska förvånad över att jag itne ligger sist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tack då , du kanske sårar nån när du säger så... , nä håller med om att Tokyo var snyggast, jag är faktisk ganska förvånad över att jag itne ligger sist Skiter väll i dom du blir sårad () tål du inte att nån tycker de du gör e dåligt utan du tål bara om nån säger nåt bra, posta inte nåt ja sa va ja tyckte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vote: GTA Soviet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vote: GTA Soviet Bra. Skriv vem ni röstat på... Blir ju skitfundersam över vem mer än jag som röstat på "Grand Theft Auto: Error" Jag votade på min bara för att inte ligga sist men jag tycker endå att GTA Tokyo är snyggast... Så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag votade på min bara för att inte ligga sist men jag tycker endå att GTA Tokyo är snyggast... Så Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vote: GTA Carponello, fast Tokyo var också grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vinnecools GTA: Gay var ju superskön. Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 ...GTA Luleå, endast pga att jag är Luleåbo =) ...gillar dock inte Luleå, men det är en annan femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Samma här. Men hallå... Aaargh när tar tävlingen slut. Är ju nästan inga som votat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 GTA: Tokyo (Fast gillar inte Tokyo fonton, tycker att det ser ut som rok4o ) Snyggast gjord med de olika bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vote; LULEÅ!! Hur gör man sina ena GTA bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vote; LULEÅ!! Hur gör man sina ena GTA bilder? Photoshop. Varför laddade du upp den bilden igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Photoshop. Varför laddade du upp den bilden igen? Det går med paint också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det går med paint också Det gjorde jag den i iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 GTA Tokyo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Error såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Error såklart Yaaay Och den där bilden med en kille som smyger med en dator och tänker banka den i huvudet på en som sitter var ju klockren. Lång mening... Men snyggast var Tokyo... Come on snälla ge alla ett pris nu. Typ vad. Hmm. Ja någonting gratis som quoad_gta kan göra eller ja jag vet inte alla "förlorare" gör en sak tillsammans till vinnaren och vinnaren gör priser till "förlorarna" Den här undersökningen verkar ju endå stannat så det skulle vara bäst. Enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts