Pollmannen Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Inledning: Oz är en TV-serie som sänds på ZTV/TV3. Ni har säkert många favoritfångar från serien så dela med dig din röst... Undersökning: Din favoritfånge i Oz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Ryan O'Reilly! Edit, Augustus Hill är skön också! Redigerad 25 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Aldrig sett något Oz-avsnitt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Simon Adebisi Så skön... =D "Here is the plan. We go out now and cut the troaths of those degos fuckheads". Säkert ett par stavfel, och kommentaren stämmer nog inte helt, men det är ungefär så... =). Redigerad 25 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vote: Miguel Alvarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Pancamo, haha han är skitskön ju. Gillar hans stil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Augustus Hill , Ryan O'Reilly, Simon Adebisi... Kan inte välja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Själv väljer jag Omar White, Said och Schillinger... Omar White var en bra person, försökte verkligen lyckas... Said behöver jag inte säga något om och Schillingers stil gillar jag också, för att vara en svartskalle ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har många favoriter, men Pancamo är ändå kyligast ;D Roligast när han knockar n på första slaget på boxningen så blir alla helt paffa, skitballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Pollmannen ? Häftigt namn ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Pollmannen ? Häftigt namn ! Har du inte sett han innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Pollmannen har enligt mig det snyggast matchande temat på signatur/avatar. Heja pollmannen!! On topic. Tyvärr så följer jag det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Här kan man se alla fångar och vad de sitter inne för: http://www.durfee.net/oz/season2.html Chuck Pancamo Prisoner #97P468 Actor: Chuck Zito Convicted June 4, 1997. Murder in the second degree. Sentence: 35 years, up for parole in 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har du inte sett han innan? Inte vad jag minns.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Pollmannen har enligt mig det snyggast matchande temat på signatur/avatar. Heja pollmannen!! On topic. Tyvärr så följer jag det inte... Tack men det är ju hämtat av den orginella... Nåja, den sidan är bra, m0rd0r... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vote Ryan O'Reilly Arman det är väl du som är PollMannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vote Ryan O'Reilly Arman det är väl du som är PollMannen! Det står det ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Är det inte du eller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Pollmannen aka. Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Tack men det är ju hämtat av den orginella... Jo jag vet, men det är lite Power Rangers-"på-med-dräkten"-feeling över pollmannen, men orginalet är fint det också! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts