Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) *Låst* Redigerad 28 juni, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Varför står hjälp redorna i ''help'' på engelska när det här är en svensk sajt? För att IPB inte har stöd för svenska originalt. Redigerad 27 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 För att IPB inte har stöd för svenska originellt. Det finns languagepacks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Man vänjer sig vid engelskan. När ett av mina förra forum var på svenska gjorde många medlemmar misstaget att trycka på "nytt inlägg" när dom skulle skriva i en tråd. Detta ledde till många jobbiga nya trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Man vänjer sig vid engelskan. När ett av mina förra forum var på svenska gjorde många medlemmar misstaget att trycka på "nytt inlägg" när dom skulle skriva i en tråd. Detta ledde till många jobbiga nya trådar De måste ha varit jävligt dåliga på svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Man vänjer sig vid engelskan. När ett av mina förra forum var på svenska gjorde många medlemmar misstaget att trycka på "nytt inlägg" när dom skulle skriva i en tråd. Detta ledde till många jobbiga nya trådar Nytt inlägg är det samma som add reply och Ny tråd är det samma som new topic... hjööö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Det finns languagepacks... Det vet jag redan och du förstod nog det. Antingen läste du inte att jag skrev originalt, eller så är du bara ignorant. Redigerad 27 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Varför skapar du en ny tråd för varje fråga?!? Du har fyra trådar i rad nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Varför står hjälp redorna i ''help'' på engelska när det här är en svensk sajt? Därför att man ska kunna sicka vidare filerna till alla man känner. alla fattar eng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det vet jag redan och du förstod nog det. Antingen läste du inte att jag skrev originellt, eller så är du bara ignorant. Det heter väl original ändå? Originell är nåt helt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det heter väl original ändå? Originell är nåt helt annat. Haha, Ja orginal och orginell är olika. Orginal är när något är det riktiga, Orginell är när något är annorluna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det heter väl original ändå? Originell är nåt helt annat. My mistake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Varför står hjälp redorna i ''help'' på engelska när det här är en svensk sajt? *Låst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 *Låst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts