darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 En liten musik video till schnappi som jag tvär gjorde på nån timme Det är jag som har ritat bilderna från grunden http://rapidshare.de/files/2594723/schnappi_jo_c_ke.wmv.html edit: det är meningen att den inte ska vara bra obs... den är semst och den som tycker den är bra den är inte normal... Din video är bra... jämfört med låten! Men låten är ju så dålig att jag tror att tyskarna kommer att använda den som tortyrmedel vid nästa världskrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Det sjuka ä att programmet jag använde var photoshop och windows movie maker så ja gjord ju ba nå som igentligen int skull bli nå lycksele språk edit: Det sjuka ä att programmet jag använde var photoshop och windows movie maker så jag gjorde ju bara nått som igentligen inte skulle bli nått Redigerad 27 juni, 2005 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Den sög så hårt...men...vi försöker väl hitta nåt positivt med det hela .... Öhm... man..öh..fick en låt gratis!!?? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det sjuka ä att programmet jag använde var photoshop och windows movie maker så ja gjord ju ba nå som igentligen int skull bli nå Villket språk talar den här killen? Skriv om meningen så att man förstår, Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts