jo_c_ke Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) En liten musik video till schnappi som jag tvär gjorde på nån timme Det är jag som har ritat bilderna från grunden http://rapidshare.de/files/2594723/schnappi_jo_c_ke.wmv.html edit: det är meningen att den inte ska vara bra obs... den är semst och den som tycker den är bra den är inte normal... Redigerad 25 juni, 2005 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 En liten musik video till schnappi som jag tvär gjorde på nån timme Det är jag som har ritat bilderna från grunden http://rapidshare.de/files/2594723/schnappi_jo_c_ke.wmv.html Skitdålig, knappast värd att ladda ned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ta inte illa upp , men fy fan va dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kommer nog inte att ladda ner den. Inte för att dem säger att den är dålig utan för att jag hatar Schnappi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Håller med föregående talare. EDIT: Menar då Pani och Flanders. Redigerad 25 juni, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Den sög värkligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Det märktes att du hade arbetat hårt med den Ett råd, gör aldrig musikvidoes igen.............tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Bara en jäkla Schnappi som sitter och sjunger. Blä Hoppas du tål kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Den var ju sämre än riktiga musikvideon, det vill säga jävligt skitdålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Han kunde gjort något annat än att bara sitta och sjunga.. typ.. bli dödad eller något sånt, som man vill ska hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Den är ju sktibra får jag behålla den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Schnappi rockar fett p.s. videon va sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Den var.......................................................... ....Jäkligt dålig Hoppas du tål kritik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Den var.......................................................... ....Jäkligt dålig Hoppas du tål kritik.. Kritik? Jag skulle mer kalla det en enorm diss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Den rocka ju..... INTE. Redigerad 26 juni, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Schnappi Vs. Rammstein låten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Kommer nog inte att ladda ner den. Inte för att dem säger att den är dålig utan för att jag hatar Schnappi. W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ha ha ha, fan vad jag garvade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Den sög värkligen... Det heter verkligen inte värkligen och OMG fan va den sög ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts