SlewME Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag vet att Blaque är Hedersmedlem, men vem är den andra?? MrWoopie eller hur det stavas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) MrWoopie eller hur det stavas. Han var mod här förut va? Redigerad 25 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Jag vet att Blaque är Hedersmedlem, men vem är den andra?? Jag såg någon tidig innan... Vänta... EDIT: Han där Whoopie EDIT 2: Du.. SlewMe... Varför står det inte när du blev medlem ? Redigerad 25 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Mr.whoope(stavning?) är den andra hedersmedlemen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Han heter MisterWhoopie ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Han heter MisterWhoopie ! Nej Misterwhoopee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Han heter MisterWhoopie ! Han är en av de gamla getarna som lyckades dra här ifrån. Stor pondus på Robin(?) som jag tror han heter om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hultan borde införa det där igen, med tanke på antalet medlemmar! Han lär nog få en peng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vad är Supper members? "Middagsmedlemmar". Aw, c'mon mate, dun' be a... *ritar rektangel i luften à la Pulp Fiction* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ja men för att inte vara taskig, så borde du läsa igenom där det står hur och vad man gör på detta forum, Mateu... Inte skriva 1035 frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Kristoffer skulle ju gå med plus på ekonomisidan om han införde SMS-betalningen igen. 1000 members x 10 kronor - 80% = 2000:-! Redigerad 29 juni, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kristoffer skulle ju gå med plus på ekonomisidan om han införde SMS-betalningen igen. 1000 members x 10 kronor - 80% = 2000:-! Och du tror att 1000 medlemmar kommer att donera pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Dom mest ihärdiga skulle väl fylla på Super Member så att man alltid hade det?? Lätt att det blir 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Han är en av de gamla getarna som lyckades dra här ifrån. Stor pondus på Robin(?) som jag tror han heter om jag minns rätt. Robin Ingman hette han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag tycker det borde komma något nytt sätt att bli hedersmedlem... Att man typ skriver mycket nyttigt eller att massa andra gillar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Han heter MisterWhoopie ! VAr det inte han som avled för ett par vecko sedan? 7 Jun OJ oj.....en månad senare skulle flera tusen menniskor skadas av ett nytt terror atack..... fan var turligt att en vän till mig åkte hem samma dá Redigerad 8 juli, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) VAr det inte han som avled för ett par vecko sedan? 7 Jun OJ oj.....en månad senare skulle flera tusen menniskor skadas av ett nytt terror atack..... fan var turligt att en vän till mig åkte hem samma dá Du verkar inte ha nån koll nån stans, lägg ner internet och läs bamse eller nåt istället Redigerad 8 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 För att aldeles för lite pengar gick till hultan, (om man skickade sms för 10kr tror jag 2 kr eller nåt sånt gick till hultan) Jamen nu är vi många medlemmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Du verkar inte ha nån koll nån stans, lägg ner internet och läs bamse eller nåt istället Håller med dig. @Mateu, packa ner datorn och gå tillbaka till affären med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Nu är kanske detta lite gammalt men vad är detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts