Edino Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag kan inte komma in det är ingen pil (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Inget speciellt med den byggnaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det är ju ingen zombie på bilden. Ja var också där från 23 till 6. ja såg ingen zombie helle. Men ja g har hört att man ka nhitta en rullstol var finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Här finns den. Vet inte varför du vill se den, det är bara en rullstol. Redigerad 20 augusti, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Här finns den. Vet inte varför du vill se den, det är bara en rullstol. Riktigt tråkig dessutom men om man däremot har lite bakgrundsmusik som arkiv-x då blir det lite mystisk stämmning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det är en rullstol, inget mystiskt med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Är det nån som har sett Texas Chainsaw Massacre 2003? Jag vet inte om jag minns rätt men var det inte nån i Leatherface's familj som satt i rullstol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Nej johnnyH87 jag vet att den inte mystisk men det lät som du blev sur OBS.inget dumt menat Redigerad 20 augusti, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag är inte sur, jag fattar bara inte intresset för en gammal rullstol. BTW är det bara jag som börjar tänka på Gary Senise rullstol i Forrest Gump? Jag menar, den står ju på en brygga, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag är inte sur, jag fattar bara inte intresset för en gammal rullstol. BTW är det bara jag som börjar tänka på Gary Senise rullstol i Forrest Gump? Jag menar, den står ju på en brygga, eller hur? Ja det har du ju rätt i kräver närmare eftersökningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Är det nån som har sett Texas Chainsaw Massacre 2003? Jag vet inte om jag minns rätt men var det inte nån i Leatherface's familj som satt i rullstol? Jupp! Thomas Hewitt's Farfar satt i rullstol, hade inga ben, men vad skulle rullstolen med det att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Är det nån som har sett Texas Chainsaw Massacre 2003? Jag vet inte om jag minns rätt men var det inte nån i Leatherface's familj som satt i rullstol? Jo den där gubben som bodde i huset. Leaterfaces (stavfel) pappa tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ja tyckte bara att det verka coolt med en rullstol på en brygga. Och jag vill se allt i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Hmm jo, o så kommer ju alla dessa rykten om att Leahterface är med i spelet (Och jag har inte sagt att jag tror att han finns), fast det låter lite kul när det finns en rullstol med också, även om den ligger långt bort från Sågverket, plus att rullstolen är så rostig och gammal som om den skulle ägas av nån konstig gammal människa.. Redigerad 20 augusti, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det finns ett hus vid rullstolen. jag gick in i huset och satte mig ner och gick in i fönster rutan så kom det ett djud. först trode jag att det var nåt skumt djud men det var bara när man gick in i fönstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag är där nu 00:00 tiden och såg att det lysser rött i huset och inte lampa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag är där nu 00:00 tiden och såg att det lysser rött i huset och inte lampa Skulle vara mera troligt om du la upp en bild.. Eller om du nu kör på XBox/PS2 och orkar ta bild med kamera. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag har en digital kamera man jag kan inte legga in på min dator den är såå dålig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag är där nu 00:00 tiden och såg att det lysser rött i huset och inte lampa Ohh shit!! Kiss i byxan. Ursäkta men sluta hålla på och skrämma folk på GTAsajten. Det kanske lyser en liten lampa därinne men so what??. Kanke är nån varningslampa till båtar som åker förbi där på nätterna eller vad vet jag. Men det är inte det du tror att det är iaf. Sorry mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Öh typ ingen lampa hittade jag på 3 min. och ingen båt. det lysste rött i huset. och du om man inte är intreserad av ämnet så gör nåt annat Redigerad 20 augusti, 2005 av mums_mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts