Ronin Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vad är det som är så speciellt med den där byggnaden? Det är vell förfan ingenting där... bara en vanlig byggnad som ni tror är värsta Resident Evil Research Lab. Lägg ner? Ta en printscreen på era små monster i labbet, då tror jag er. För att en printscreen är ju inte så svår att ta, eller är det? Den ligger bara en knapp ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Vad är det som är så speciellt med den där byggnaden? Det är vell förfan ingenting där... bara en vanlig byggnad som ni tror är värsta Resident Evil Research Lab. Lägg ner? Ta en printscreen på era små monster i labbet, då tror jag er. För att en printscreen är ju inte så svår att ta, eller är det? Den ligger bara en knapp ifrån. Nandin du är en sån jävla glädjedödare. Men nu maillar jag rockstar och frågar om det är något speciellt, inte för att dom kommer svara men man kan ju hoppas. Någon som vet mailen dit förresten? Redigerad 13 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nandin du är en sån jävla glädjedödare. Men nu maillar jag rockstar och frågar om det är något speciellt, inte för att dom kommer svara men man kan ju hoppas. Jaja, Robin... jag dödar sällan glädjen. Nemen ärligt... det är vell inget speciellt med den där jävla byggnaden. Skicka ett mail till Rockstar och deras respons blir troligtvis ett fett "Hahahahahaha" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Jaja, Robin... jag dödar sällan glädjen. Nemen ärligt... det är vell inget speciellt med den där jävla byggnaden. Skicka ett mail till Rockstar och deras respons blir troligtvis ett fett "Hahahahahaha" Vi har fantasi, och vi vill komma på nytt. Klart man blir lite fundersam eftersom att det finns andra "påskägg". Skulle alla vara som du Ronin, så skulle vi inte änns veta att man kunde köra bilarna. Du har verkligen en riktig upptäckarglädje.. Ironi på det sista. Om du stör dig på att vi tycker det är kul å försöka hitta nått nytt så kan du hålla dig borta från den här tråden. Fast du är alltid välkommen om du har lust Redigerad 13 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det finsn inget6 nytt i San Andreas. Allt upptäckes i PS2 versionen. Det finns en jättebra guide som går igenom massvis med hemligheter på Gamefaqs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vi har fantasi, och vi vill komma på nytt. Klart man blir lite fundersam eftersom att det finns andra "påskägg". Skulle alla vara som du Ronin, så skulle vi inte änns veta att man kunde köra bilarna. Du har verkligen en riktig upptäckarglädje.. Ironi på det sista. Om du stör dig på att vi tycker det är kul å försöka hitta nått nytt så kan du hålla dig borta från den här tråden. Fast du är alltid välkommen om du har lust Jag säger inte att ni inte får springa runt i den där byggnaden och leta efter något som inte finns. Själv så har jag utforskat varenda kant av spelet och inte sett något där. Om du verkligen såg allt som du skrev innan, varför tog du ingen printscreen eller spelade in med FRAPS? Om du fortsätter att skriva saker som du inte kan bevisa så kommer ingen nånsinn att tro dig. ... och det där med att vi inte skulle veta att man kunde köra bilarna om alla tänkte som jag var vell lite till överdrift endå? Jag upptäcker mer än du tror... och jag har upptäckt att alla "påskägg" har upptäckts Leta inte i onödan, gör något roligare utav den tiden, istället för att leta på något som inte existerar. Allt är hittat... 'nuff said. Och btw, jag stör mig inte på att ni letar... tycker bara synd om den tiden ni spenderar över ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jaja, Robin... jag dödar sällan glädjen. Nemen ärligt... det är vell inget speciellt med den där jävla byggnaden. Skicka ett mail till Rockstar och deras respons blir troligtvis ett fett "Hahahahahaha" Bah, inte alls. Men hörrdudu, det måste väl ändå vara meningen att det är meningen att folk ska försöka komma på sånt här, även om det inte finns? Alltså, dom har ju lagt in det som en kul grej och för att folk ska tycka sånt här är grymt. Det står ju Zombie research lab eller något liknande, så det är klart folk tänker efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Bah, inte alls. Men hörrdudu, det måste väl ändå vara meningen att det är meningen att folk ska försöka komma på sånt här, även om det inte finns? Alltså, dom har ju lagt in det som en kul grej och för att folk ska tycka sånt här är grymt. Det står ju Zombie research lab eller något liknande, så det är klart folk tänker efter. Yao, men man behöver inte bli extremt upphetsad över det. Att tycka att nåt är grymt och att bli extremt upphetsad över något är faktist två enorma skillnader. Man behöver inte hamna i extas över att se någon skylt där det står nåt om något zombie-labb. Men aja, alltså... ni kan ju fortsätta att leta. Om jag ska vara helt ärlig så skulle det varit kul om det var sant och om ni hittade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Yao, men man behöver inte bli extremt upphetsad över det. Att tycka att nåt är grymt och att bli extremt upphetsad över något är faktist två enorma skillnader. Man behöver inte hamna i extas över att se någon skylt där det står nåt om något zombie-labb. Men aja, alltså... ni kan ju fortsätta att leta. Om jag ska vara helt ärlig så skulle det varit kul om det var sant och om ni hittade det. That's my boy. Sådär ska du alltid vara, du är inte så ghetto som du tror, du är mysgos egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag säger inte att ni inte får springa runt i den där byggnaden och leta efter något som inte finns. Själv så har jag utforskat varenda kant av spelet och inte sett något där. Om du verkligen såg allt som du skrev innan, varför tog du ingen printscreen eller spelade in med FRAPS? Om du fortsätter att skriva saker som du inte kan bevisa så kommer ingen nånsinn att tro dig. ... och det där med att vi inte skulle veta att man kunde köra bilarna om alla tänkte som jag var vell lite till överdrift endå? Jag upptäcker mer än du tror... och jag har upptäckt att alla "påskägg" har upptäckts Leta inte i onödan, gör något roligare utav den tiden, istället för att leta på något som inte existerar. Allt är hittat... 'nuff said. Och btw, jag stör mig inte på att ni letar... tycker bara synd om den tiden ni spenderar över ingenting. Fraps å printscrn kan bli svårt. Jag har PS2 versionen. Och det är faktist roligt tidsfördriv å leta å försöka upptäcka nya saker. Så det är inte nå slöseri med tid. Det var en överdrift ja, så dom flesta förstår vad jag menar. Så som du svarade verkade det som om du var väldigt emot att vi söker och har oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fraps å printscrn kan bli svårt. Jag har PS2 versionen. Och det är faktist roligt tidsfördriv å leta å försöka upptäcka nya saker. Så det är inte nå slöseri med tid. Det var en överdrift ja, så dom flesta förstår vad jag menar. Så som du svarade verkade det som om du var väldigt emot att vi söker och har oss. Det finns andra möjligheter för inspelning av spelet på PS2 också. Du kan ju spela in med t.ex. webbkameran som Robin alltid tittar igenom när du spelar... varför spelade du inte in med den? Bara för att bevisa det du såg lixom. Det skulle ha varit mycket bättre. Föresten så är jag inte emot att ni söker... tycker bara att det är lite onödigt, men jag är absolut inte emot det. Ni kan och får ju göra vad ni vill... odevetu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det finns andra möjligheter för inspelning av spelet på PS2 också. Du kan ju spela in med t.ex. webbkameran som Robin alltid tittar igenom när du spelar... varför spelade du inte in med den? Bara för att bevisa det du såg lixom. Det skulle ha varit mycket bättre. Föresten så är jag inte emot att ni söker... tycker bara att det är lite onödigt, men jag är absolut inte emot det. Ni kan och får ju göra vad ni vill... odevetu. Kunde jag gjort, men så fort jag väljer att spela in med camen (som också har ohyggligt dålig kvalité) så hakar datorn upp sig. Ah, vi lägger av me de här innan nån blir sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kunde jag gjort, men så fort jag väljer att spela in med camen (som också har ohyggligt dålig kvalité) så hakar datorn upp sig. Ah, vi lägger av me de här innan nån blir sur Jajaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Vill bara tipsa om en bra länk.. Karta med easter-eggs.. http://x5.putfile.com/2/4511410291.jpg Redigerad 14 augusti, 2005 av The_GTA_Boy_90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Den på gamefaqs är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Öhhhhh det finns inte några zombies jädra lurers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Öhh, varför inte de som har pc versionen kan använda "teleport" eller vad det nu heter för någonting och teleportera dit till källaren och ta bilder. så enkelt är det, så vet vi vad som finns där. med teleport menar jag att man ska skriva in typ x,y,z osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Öhh, varför inte de som har pc versionen kan använda "teleport" eller vad det nu heter för någonting och teleportera dit till källaren och ta bilder. så enkelt är det, så vet vi vad som finns där. med teleport menar jag att man ska skriva in typ x,y,z osv. Tror knappas det finns en källare där (om du syftar på det sotra rummet man ser på bilden i zombotech) (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jo jag menade så, eftersom såg i en forum att några hade teleportat in till area 69s bas, efter man klarat uppgiften. så tänkte jag kanske det skulle fungera samma sak som på zombotech ngt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Det finns ingen källare i Zomoteck. Det är bara ett Resident Evil skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts