Wu Zi Mu Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Nu blir jag fundersam. Jag stack till Zombotech, kollade runt överallt. Sen satte jag på storm och midnatt. Då kom det en kille springande från väggen och skrek . Jag har inte avfyrat ett enda skott, så han kan nog inte ha blivit rädd för det. Och sen finns det ju en kamera där inne man kan ta.. som om det skulle finnas nått där inne man kan/ska fota. Sen om man kollar hissarna så står det "1 to 6 only" och "7 to 13 only" och Zombie Lab, jag ränkade utifrån, och det blev över 15 våningar.. Sen testade jag skjuta på glastaket i "entren" till Zombotech, å då small en bil bara sådär en bit bort på vägen, det fanns inget annat. Och jag var inte änns nära på å pricka bilen.. Redigerad 12 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Och sen finns det ju en kamera där inne man kan ta.. som om det skulle finnas nått där inne man kan/ska fota. Det finns en snapshot därinne, vilket kan förklara kameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vadå kan man komma in i zomibe labbet i källarn? det måste jag testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 UFO=Unknown Flying Object=Okänt Flygande Objekt. Det är ett UFO för vi vet ju inte vad det är UFO = Unidentified Flying Object, Oidentifierat Flygande Föremål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Sen om man kollar hissarna så står det "1 to 6 only" och "7 to 13 only" och Zombie Lab, jag ränkade utifrån, och det blev över 15 våningar.. Där är ännu en konstig sak... Det finns ingen våning 13 i USA... Otursnummer,så man hoppar alltid över 13, så det blir 11,12,14,15... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 UFO = Unidentified Flying Object, Oidentifierat Flygande Föremål Du har rätt, tänkte skriva samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Doh Redigerad 12 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det finns en snapshot därinne, vilket kan förklara kameran. Hur kommer man in dit? Jag har testat det mesta. Utan resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dlanor Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Hur kommer man in dit? Jag har testat det mesta. Utan resultat Man går in via markplan, vid glasentrén. Hur lätt som helst. Finns typ 4 ingångar, går ej att missa. Redigerad 12 augusti, 2005 av Dlanor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Där är ännu en konstig sak... Det finns ingen våning 13 i USA... Otursnummer,så man hoppar alltid över 13, så det blir 11,12,14,15... Bullshit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Man går in via markplan, vid glasentrén. Hur lätt som helst. Finns typ 4 ingångar, går ej att missa. Jaha, trodde vi snacka om själva labbet under jord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Bullshit! Tror du jag skulle skriva så om jag inte skulle veta det? har bott i USA i 2 år,så... Det är faktiskt så på vissa ställen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Bullshit! Det är det inte, på hotell i USA t ex så döper dom inte plan 13 till 13 utan till 14 bara för att dom tror att det ska betyda otur, dom har heller inte lägenhet 13 vad jag vet heller i hotellen, utan hoppar över 13 där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Allvarligt? det låter för töntigt för att vara sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Det är helt sant, dom verkar vara väldigt skrockfulla i USA. Ädiit, det är förmodligen inte så i alla höghus, men på en del hotell och en del höghus är det så. Redigerad 12 augusti, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Åh fan. Vad skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xynter Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ghosty: det är inte unknown utan unidentifyed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ghosty: det är inte unknown utan unidentifyed W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vafan, man kan ju bara gå inne i ett enda rum? Trodde man kunde gå in och kolla lite åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Man går in via markplan, vid glasentrén. Hur lätt som helst. Finns typ 4 ingångar, går ej att missa. Wow, vilket labb . Det är ju för tusan entren. labb är ju stora salar med bord å provrör allt sånt. Och det om våning 13 är helt sant, vilka fjollor dom är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts