Bryngel Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vart hittar man The Zombotech? har hört att det finns nånstans I Las Fierro Downtown. utmärkt på en karta skulle sitta fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kan inte markera på karta, det finns inget kul därinne ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag har hittat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Edit: Orka då.. tar bort inlägget Redigerad 25 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vart fins zombitech då? hört att det ska finnas en zombie där nån gång på natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vad är det för någe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vad snackar ni om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vart ligger zombotech då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Denna kartan visar vart Zombotech ligger i San Fierro. Mellan klockan 23:00 och 02:00 på Onsdagar och Söndagar har jag hört att det ska finnas en zombie där, men har inte sett någon när jag varit där. (varit där 1 gång) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Är Zombotech en affär? Ett ställe? Någon som har bildbevis på att det skall komma zombies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 The Zombotech är ett ställe som liknar nånting ur Resident Evil (Genetic Research) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ska det finnas en Zombie där? trodde inte jag. BTW har jag hört nåt konstigt ljud som lät typ "glärgh" fast mycket mörkare om ni fattar hur jag menar, inne vid Zombotech. Var vid 23.00 tiden har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag var där vid 23.00 på söndagen och var där till 06.00 på måndagen men inga förbannade zombies. det regnade också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hur kommer man in??? jag har varit där fem gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Och hur vet man vilken dag det är?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hur kommer man in??? jag har varit där fem gånger På ena sidan finn det dörrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det är bara en myt för varför sku zombie finnas efter som inte leatherface eller big foot eller ufon fanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Det är bara en myt för varför sku zombie finnas efter som inte leatherface eller big foot eller ufon fanns Hur förklarar du då små lysande prickar som är vit och röd som flyger på natten i öknen? det är i alla fall inte ett flygplan...den är för snabb för att vara ett flygplan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 UFO=Unknown Flying Object=Okänt Flygande Objekt. Det är ett UFO för vi vet ju inte vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Offtopic, Mateu onödigt att göra dubbelposts bara för att ingen svarar på 9min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts