Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hej jag undrar om hur man direkt länkar. jag ser att ni ibland skriver ''Här'' och man kommer nån annanstans. när jag tryckte på ''help'' stog det på engelska och engelska är jag dålig på för P.G.A dåliga lärare, jag undrar hur. Det finns nån topic med alla hjlpmedel men jag hittar den inte tyvär. förklara här eller skriv ett PM till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Klicka på "http:/"(står när du ska skriva ett inlägg) och om du vill länka till tex aftonbladet så skriver du först www.aftonbladet.se i rutan, sen skriver du vad du vill, tex nyheter. Exempel ´nyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Gud vad många frågor du ställer..... Gör en Frågetopic med ALLA frågor om gtasajten istället för att skaffa FemtioElva st.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) [url.=adressen]vad du vill att det ska stå istället[/url.] Fast utan punkterna i URL-taggarna. Redigerad 26 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Gud vad många frågor du ställer..... Gör en Frågetopic med ALLA frågor om gtasajten istället för att skaffa FemtioElva st.. Totalt fann man hela 54 ?-tecken av Mateu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Totalt fann man hela 54 ?-tecken av Mateu... Vad Menar DU ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) 54 frågetecken har mateu skrivit. Fattar du Perlan? Redigerad 1 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 54 frågetecken har mateu skrivit. Fattar du Perlan? Aha.... på hans Posts eller ? Jag har skrivit MÅNGA fler frågetecken än 54.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Aha.... på hans Posts eller ? Jag har skrivit MÅNGA fler frågetecken än 54.. ? Du har skrivit 1605 inlägg och han har skrivit 124, så... DAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Du har skrivit 1605 inlägg och han har skrivit 124, så... DAH! A, men... Lite kånstigt att någon kommer och skriver : Totalt fann man hela 54 ?-tecken av Mateu... Precis som att någon bryr sig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 På vilket sätt kan en person undersöka hur många frågetecken en annan mänsklig varelse förfogat här på Gtasajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) På vilket sätt kan en person undersöka hur många frågetecken en annan mänsklig varelse förfogat här på Gtasajten? Find all posts by this member Arman har varit duktig och räknat alla ?-tecken Redigerad 12 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) [URL=http://www.GTAsajten.com/forum]Här[/URL] Blir Här Edit: Gör väl inget att dra upp trådar hära i Forumdelen? Det skrivs nästan ingenting här ändå Redigerad 1 september, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Onödigt att dra upp denna gammla topic, han hade ju redan fårr svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Onödigt att dra upp denna gammla topic, han hade ju redan fårr svar. Det skrivs mycket här ändå? Ett svar i veckan normalt, Den här var ju bara 4-5 steg ner ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Det skrivs mycket här ändå? Ett svar i veckan normalt, Den här var ju bara 4-5 steg ner ändå Ja men han hade ju redan fått svar, en sak om du drar upp en gammal tråd och ger han ett svar som han inte redan visste om. Men att dra upp en gammal tråd för att skriva en sak som ett flertal redan hade skrivit, det är bara onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Såg att hawkeye stängde en topic precis. Verkar som han har blivit aktiv igen. edit:Råkade skriva i fel topic! Redigerad 2 september, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Det skrivs mycket här ändå? Ett svar i veckan normalt, Den här var ju bara 4-5 steg ner ändå JA, men vad var det för fel på CurunirOfValinors svar då? Redigerad 2 september, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 JA, men vad var det för fel på CurunirOfValinors svar då? Är väl mycket lättare om man visar med CODE istället? Jaja nu lägger vi ner för jag vill inte bli varnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts