The Lithium Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Är det bara jag som tycker att efter San Andreas känns det som att det kommande spelet Liberty City Stories känns som ett steg tillbaka? De återanvänder en gammal stad, det finns inga flygfordon och banan är rejält mycket mindre än SA. Det känns liksom lite hafsigt och slafsigt. Någon som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Njaa det ska ju bara va på PSP så det är ju inte dirket så att man förväntade sig ngt nytt iaf inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag hatade GTA3 det spelet é rå som rå potatis! Man kunde se kropps delarna ligga på marken, det är urtrist storry (vad handlade den om?) man kunde ju bara vara på en Ö ju! Den första ön var för farlig, den andre var inte så farlig och den trdje var döds trirst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag hatade GTA3 det spelet é rå som rå potatis! Man kunde se kropps delarna ligga på marken, det är urtrist storry (vad handlade den om?) man kunde ju bara vara på en Ö ju! Den första ön var för farlig, den andre var inte så farlig och den trdje var döds trirst! Jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag hatade GTA3 Det är du säkert ensam om att tycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej... gubben pratar inte, storyn är kass, uppdragen är inte speciellt varierande eller många, tillslut kan man inte gå nånstans utan att bli skjuten av Triads/maffia/mexikanare och annat löst folk, det finns inga motorcyklar, ingen bra musik, kass grafik, Liten bana och såna småsaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej... gubben pratar inte, storyn är kass, uppdragen är inte speciellt varierande eller många, tillslut kan man inte gå nånstans utan att bli skjuten av Triads/maffia/mexikanare och annat löst folk, det finns inga motorcyklar, ingen bra musik, kass grafik, Liten bana och såna småsaker Det är ju allt det där som gör spelet roligt att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Håller verkligen inte med där. Viss, det hade varit kul om GTA3 hade lite av sakerna i de senare spelen och kanske gillar man inte spelet om man t ex spelat GTA:SA först. Men GTA3 är ett underbart spel. Inga tvivel om saken. GTA:LCS kommer ha motercyklar man kan köra och man kommer kunna flyga i spelet. Det var något av de första bilderna R* släppte för att försäkra fansen om det. Sen kommer vi få se samma 2 öar och fastland som GTA3 (Heh, GTA 3 är ända GTA spel med fastland) och antagligen kommer man inte kunna flyga över berget eller nåt sånt för att hindra en eller så kanske man får en stor vildmark som i GTA:SA. Vem vet) fast vi komemr få se hur det såg ut 3 år innan GTA3 så endel byggnader kommer inte vara där och endel som inte är där i GTA3 komemr fortfarande vara med samt man kommer kunna gå in i dem. Förvänta er GTA3 staden fast med sakerna som intruducerades i GTA:VC och GTA:SA. Själv är jag om spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 GTA:LCS kommer ha motercyklar man kan köra och man kommer kunna flyga i spelet. Nej, man kommer inte att kunna flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag läste det med just nu. Skulle ändra mitt inlägg men du han före. Jag hade läst att man skulle kunna det och att det fanns bilod bevis men det stämde visst inte. Antagligen så hade det väl inte funkat så bra på PSP plus att de slipper problemet med att stoppa spelaren att åka utanför var de får. Flygning var inte så viktig för mig ändå. (Inte i GTA:SA iallafall) Är ju körningen som är den viktigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nej, man kommer inte att kunna flyga. Man kunde flyga i GTA3... Även om de va på tok för svårt för att va kul! Men sen e de inte så kul att flyga i SA heller! I alla fall inte på PS2-versionen där ramminnet inte kunde ladda in några gubbar snabbt nog för att man skulle kunna skjuta ner dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 GTAIII är långt mycket bättre än San Andreas om man ska prata om spelkänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 GTAIII är långt mycket bättre än San Andreas om man ska prata om spelkänsla. Exakt! Spelkänslan är alltid bättre i äldre spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 GTAIII är långt mycket bättre än San Andreas om man ska prata om spelkänsla. Håller med dig. Känslan i GTA III och VC är mycket skönare, mysigare, hållbarare och bättre än SA. Även om San Andreas är skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mm__91 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Usch. gta3 e så tråkigt VC ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Me loves GTA3 och San Andreas. GTA3 för: Fin miljö, Fin stad, bra story. En Rebuild på GTA3 Skulle vara fantastikt med nya\bättre: Grafik, texturer, anims, men en röst skulle också sitta fint. Redigerad 22 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Såg nyss Screnshoots till spelet och de verkade vara nästan lika bra som på ps2/xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Spelet kommer att ha snö!! Now det är inte ett steg tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag tycker det är bara bra att dom använder en gammal stad för om det ska komma en ny (typ chicago/detroit/new orleans-liknande) stad så är det ju bättre om den kommer till ps3 så man får ut allt av den dessutom har dom ju gjort liberty city lite större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Är GTA: LCS ett nytt spel men med samma "grundstenar" i GTAIII? samma stad men med andra uppdrag o snubbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts