Sinan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag får aldrig upp farten när ja ska köra in i planet... hur ska man göra?? ja blir galen snart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 På PS2 drar man upp den högra analog knappen lite grann, då får man en hejdundrande fart. Menn jag vet inte hur man gör på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sinan Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Det är på pc ja behöver hjälp! snälla nån som har klarat Stowaway på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sinan Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Halloj ja behöver hjälp; kära kamrater......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Halloj ja behöver hjälp; kära kamrater......... Gasa , kör rakt fram, sväng lätt, kör inte på tunnor som kastas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 På PS2 drar man upp den högra analog knappen lite grann, då får man en hejdundrande fart. Menn jag vet inte hur man gör på PC. Man trycker på uppåt pilen snabbt o inte för länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vafan jag får aldrig upp farten! Sämsta uppdraget fan. as lätt på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Man klickar fort och fortsätter på den knappen som man lutar sig framåt med.. Det funkade för mig och en till som jag hjälpte med samma problem.. Redigerad 25 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 När man kommer in i flygplanet, har vakterna vapen då? Jag har hört att man inte får missa vakterna när man skjuter för då exploderar hela planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag har lutaframåt knappen på nr.1. Ska man trycka så här 11111111111111111 Eller 1 1 1 1 1 1 1 1 Eller 1 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Sorry för dubbelpost men vad heter planet man jagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 När man kommer in i flygplanet, har vakterna vapen då? Jag har hört att man inte får missa vakterna när man skjuter för då exploderar hela planet Du får inte skjuta alls inne på planet, skaffa knogjärn/basebollträ innan du börjar uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Du får inte skjuta alls inne på planet, skaffa knogjärn/basebollträ innan du börjar uppdraget. Jaha.. har vakterna vapen? Ja har de där svärde jag fick från Assault någontinguppdraget.. Vart får man tag i knogjärnet? Redigerad 26 juni, 2005 av Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej, dem slåss bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej, dem slåss bara. Låter enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag har lutaframåt knappen på nr.1. Ska man trycka så här 11111111111111111 Så ska du trycka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Stegra med motorcykeln och sedan bara du kör in i flygplanet.. enkelt för mig.. klarade det på första försöket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts