dave Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hej jag oo qouad_gta håller på oo fixar ett klan i gta2 multiplayer så vi tänkte om det var några som skulle villja va med i det vi har om nån ör intreserad kan man skicka ett pm till mig eller gouad_gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Kolla stavningen. För dom som inte fattar: Hej! Jag och qouad_gta håller på och gör en gta2-klan. Så vi tänkte om det var några som skulle villja vara med i klann. Om någon är intresserad kan dom skicka ett pm till mig eller gouad_gta. Redigerad 25 juni, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Tack för rättningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Nemas problemas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Synd att ingen e sugen, tycker att ni som aldrig provat ska testa för det e mycke roligare online än 1 player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar90 Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Synd att ingen e sugen, tycker att ni som aldrig provat ska testa för det e mycke roligare online än 1 player. äre fortfarande aktuellt? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 äre fortfarande aktuellt? Hahaha, självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Haha, det är trevligt att se lite aktivitet i GTA2-forumet, men jag tror faktiskt det vore bättre om du startade en ny tråd där du letar efter intresserade, än att bumpa sex år gamla trådar för att hitta spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts