Space Hunter2001 Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Jag har precis fått gta3 på pc och när jag ska starta mitt gta 3 står det a ruiqred dll file DINPUT8.dll was not found vet inte vad jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Är det köpt eller bränt?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henrik2 Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Jag har precis fått gta3 på pc och när jag ska starta mitt gta 3 står det a ruiqred dll file DINPUT8.dll was not found vet inte vad jag ska göra Jag får exakt samma meddelande på mitt som är orginal när jag kör det på min dator som har WinME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Jag får exakt samma meddelande på mitt som är orginal när jag kör det på min dator som har WinME. jag har WinME o de krånglar inget...men jag har hört att det har krånglat när man har XP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 31 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Det är köpt och jag använder WinME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Då vet jag faktist inte, för jag har det till ME o det kommer inte fram nått felmedelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Filen har med DirectX att göra. När jag körde "Diagnostikverktyg för DirectX" så såg jag att filen fanns med i listan över DirectX-filer. Du har nog inte de senaste DirectX filerna. Du kan ladda ner det från våran filsida: http://www.gtasajten.com/gta3/filer.asp ... och jag som trodde att det hade med Kazaa att göra Jag har fått massa jobbiga mail med folk som har detta problem och som har laddat ner GTA3 via kazaa.... men dom är ändå inte värda hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Filen har med DirectX att göra. När jag körde "Diagnostikverktyg för DirectX" så såg jag att filen fanns med i listan över DirectX-filer. Du har nog inte de senaste DirectX filerna. Du kan ladda ner det från våran filsida: http://www.gtasajten.com/gta3/filer.asp ... och jag som trodde att det hade med Kazaa att göra Jag har fått massa jobbiga mail med folk som har detta problem och som har laddat ner GTA3 via kazaa.... men dom är ändå inte värda hjälp exakt...har du direct x 8.1?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 31 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 nää jag ladda ner det tack för hjälpen pojkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 nää jag ladda ner det tack för hjälpen pojkar Varsegod...Fast hultenius ska ha mest credit för de här!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts