Matteus Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag har bara en liten enkel fråga. Går det att koppla sin mp3-spelare tillö en stereo med någon sladd eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Om steron har AUX.. dvs en (oftast) röd och en vit ljud ingång.. Och då behöver du en AUX-sladd till det.. Kan förklara bättre om det behövs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Nejdå jag förstår. Ska se vad ja kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Var kann man få tag på en sådan sladd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Var kann man få tag på en sådan sladd? Närmaste teknikaffär eller stormarknad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Har min MP3-spelare kopplad till en sub-woofer On-topic: Om du inte hittar sladden finns säkert nån konverter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det kallas RCA-kablar Sen får du köpa en sladd som gör om det till 3,5 mm sterioplugg som du kopplar i ljudutgången på MP3-spelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det kallas RCA-kablar Blablabla.. detaljer detaljer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts