Bjorneman Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 När man kommer tillbaka till LS efter LV och har gjort några uppdrag så ska man ju ta över territorium. Jag har tagit över en del av dom. Men nu när jag åker till ett som jag inte tagit över så finns det inga gubbar att skjuta där! Och måste man ta över alla för att få göra uppdrag igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Man behöver inte ta över alla.. e inte säker på hur många man ska ta över men alla ska man inte behöva ta över, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kan man ta över områden som inte är markerade i färger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kan man ta över områden som inte är markerade i färger? Nej. Whatsoever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Du ska ta över typ 20st eller något, sedan ringer Sweet dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hur fan gör man när man vill ha alla då :'( Har en del små områden som det inte finns någon att skjuta på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Du ska ta över typ 20st eller något, sedan ringer Sweet dig.. Jag har 18 st bara 2 kvar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hur fan gör man när man vill ha alla då :'( Har en del små områden som det inte finns någon att skjuta på.. De skulle jag också vilja veta... tycker aldrig där kommer nån o skjuta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Du behöver 34-35 % av alla hoods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Asså ja har klarat huvudstoryn av spelet... tycker mest de skulle va kul o äga alla... som typ en anledning till att fortsätta lira de nu när man klarat huvuddelen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Hur fan gör man när man vill ha alla då :'( Har en del små områden som det inte finns någon att skjuta på.. Du kan ju alltid leta upp några Ballas eller nått annat gäng någonstans.. sen ska du få dom att springa efter dig vilket dom oftast gör utan att du behöver göra något mot dem.. Sedan kan du ju springa in i territoriumet (Stavning?) Men se till så du inte springer ifrån dom för då skiter dom i dig.. Väl inne så skjuter du dom och skapar ett gäng krig där du vill.. Hoppas du fattade Edit : Jävla stavfel Redigerad 1 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Har klarat det här för länge sedan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hur fan gör man när man vill ha alla då :'( Har en del små områden som det inte finns någon att skjuta på.. Det finns ett litet område vid "Motelet" där man i ett uppdrag ska rädda Sweet från polisen. Om du ställer dig på taket till motelet så börjar Ballasgängmedlemar spawna i området. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Ayy Caramba Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kan man ta över områden i SF och LV ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nej där är inte lika stora gängkrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Sweet ringer....men det skiter jag i jag tar över alla iaf lika bra så har man det gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Men där e ju några små små områden de e ju så jobbiga... tycker ja springer där fram o tillbaka men kommer ju aldrig nån. o de där me att leta upp gängmedlemmar o få dem följa efter innebär för mig att ja måste springa igenom hela stan... de lär ju inte följa efter mer när ja springer in på ett av mina områden o där står gängmedlemmar... lär väl stanna o käfta me dem istället för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts