Jump to content

Territorium?

Recommended Posts

När man kommer tillbaka till LS efter LV och har gjort några uppdrag så ska man ju ta över territorium. Jag har tagit över en del av dom.

Men nu när jag åker till ett som jag inte tagit över så finns det inga gubbar att skjuta där! Och måste man ta över alla för att få göra uppdrag igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan gör man när man vill ha alla då :'(

Har en del små områden som det inte finns någon att skjuta på..

Du kan ju alltid leta upp några Ballas eller nått annat gäng någonstans.. sen ska du få dom att springa efter dig vilket dom oftast gör utan att du behöver göra något mot dem.. Sedan kan du ju springa in i territoriumet (Stavning?) Men se till så du inte springer ifrån dom för då skiter dom i dig.. Väl inne så skjuter du dom och skapar ett gäng krig där du vill..

Hoppas du fattade -_-

Edit : Jävla stavfel :blink:

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan gör man när man vill ha alla då :'(

Har en del små områden som det inte finns någon att skjuta på..

Det finns ett litet område vid "Motelet" där man i ett uppdrag ska rädda Sweet från polisen. Om du ställer dig på taket till motelet så börjar Ballasgängmedlemar spawna i området.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men där e ju några små små områden :P de e ju så jobbiga... tycker ja springer där fram o tillbaka men kommer ju aldrig nån. o de där me att leta upp gängmedlemmar o få dem följa efter innebär för mig att ja måste springa igenom hela stan... de lär ju inte följa efter mer när ja springer in på ett av mina områden o där står gängmedlemmar... lär väl stanna o käfta me dem istället för mig :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor