Jump to content

Hur får man kvar sina kompisar?

Mateu
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Bilder

Om de jävlas med dig så är det bara säga:

"Fuck all y'all bitches!"

Och gå solo. Var social mot alla du ser, och försök hitta folk som inte är idioter. Du kommer hitta polare som gillar dig för den du är. Så som de behandlar dig förtjänar du inte. Sparka dom i röven, och säg upp kontakten med dom.

Lycka till. =)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter lite överdrivet men det funkar nog, men jag har inge lust att sparka de i röven för då kan jag bli polis anmäld

Nä, du har rätt. Sparka dom inte i röven. Hämta ett basebollträ och slå dom i skallen. =D

Eller, ja, det är ditt val. =)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

Jag har inga riktiga kompisar.

Mina kompisar har jag haft sen länge, men de é inga ''riktiga'' vänner, de vill jämt vara med varandra själva och så och jag har inga andra kompisar.

Jag har inge roligt hemma själv som oftas.

och jag sitter mycket vidadaton eller é ute och jag är aldrig med några kompisar.

de säger att jag surar jämt nör jag ändrar ansikt

utryck och igår när vi spela San andreas så jag ena till den andra att han var dklumpig på att köra bil, då sa jag ''Stressa inte honom nu'' eller '' han kör väll hur han vill'' och då skällar den ene på mig och säger att JAG lägger mig i när HAN gör det med.

De é yngre än mig.

och ett problem till:

jag har två till och min kusin men de vill vara med SINA kompisar och jag tycker att de andra två é lite dryga av sig ibland.

och jag kan eller inte få nå nya eller kan jag det iallafall även om folk snackar skit om mig?

Min kusins kompisar é super sjyssta men jag vill ju typ inte göra intrång, hjälp, jag vet inte hur jag ska få nya eller.

har ni nå tips?

Jag har inte heller nå vänner :'(

Livet känns då värdelöst :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om endel i topicen skulle vissa lite medvilja att hjälpa han kanske det skulle gå bättre.. :)

-------------

Jag brukar inte ge så speciellt mkt råd när det gäller de här men gör ett undantag nu..

Va dig själv, om det är nån som retar dig så skippa dom.. bry dig inte ett skit om va dom säger. Hade en i min klass för 1år sen, dom flesta retade honom och en av dom till och med misshandlade honom... Men några dagar senare tog han en penna och hög han (han som misshandlade honom) i huvudet, Sen när han frågade varför han gjorde så så sa han varför.. allså hämnd... då slutade alla reta honom m.m... Allså rådet är inte att ge hämnd men att vissa att du inte är rädd för dom. Vet inte riktigt om det är problemet men...

Som sagt var dig själv. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om endel i topicen skulle vissa lite medvilja att hjälpa han kanske det skulle gå bättre.. :)

-------------

Jag brukar inte ge så speciellt mkt råd när det gäller de här men gör ett undantag nu..

Va dig själv, om det är nån som retar dig så skippa dom.. bry dig inte ett skit om va dom säger. Hade en i min klass för 1år sen, dom flesta retade honom och en av dom till och med misshandlade honom... Men några dagar senare tog han en penna och hög han (han som misshandlade honom) i huvudet, Sen när han frågade varför han gjorde så så sa han varför.. allså hämnd... då slutade alla reta honom m.m... Allså rådet är inte att ge hämnd men att vissa att du inte är rädd för dom. Vet inte riktigt om det är problemet men...

Som sagt var dig själv. :ermm:

Skämtar du med mig?

hur kan man vara så elak och missahndla en som inte ''passar'' in i mängden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-------------

Som sagt var dig själv. :)

Då kanske de slutar mobba han.... Men jag tror inte att han får vänner.. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men det är ett plus :)

Och nej jag skämtar inte..

Isåfall så får han ju bara idiot-kompisar som vill vara med han för att han kan ge dem skydd (för något ?)

Asså... Du.. Mateu... Var bara Snäll, så får du någon kompis... men om någon mobbar dig För mkt, så Måste du Slå ner dem ELLER be någon annan att hjälpa dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...