Sylan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Omg !!!! wajnern tenker leka lite på denna tråd !!! 1. Om du är seriös så borde du köpa dina kompisar typ bjuda på godis eller whatever !!! Eller så kan du skaffa kompisar med liknande problem !!! Om du är 100 % cp så vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Nej men möjligtvis mytoman. Och typ fjortis. Om du nu inte kan skriva ordentligt på grund av din "sjukdom" så ge mig ett svar på varför du skirver "é" istället för "är". "è" tar ju längre tid att skriva. *damn.. Jag lärde mig att skriva så eftersom att lärarna tyckte att det var svårare att skriva är än för é och det tar inte nå längre tid. min kusin säger att det märks att jag tappar bort bokstäverna och ibland skriver ''år'' eller nå sånt. fattar du eller vill du ge mig flera förnedringar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 :'( lås tråden här får man bara en massa förolämplingar. CP?, du vet inte vad det är! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag menar om du har jette svår sjukdom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Du behöver ju förfan inte skyllta! som de andra gjord är mer dumt än så. + att jag undrar im varför folk säger att jag é Oseriöst(stavling?) när han själv é det när han bara skyltar utan att ge tips. Här ville jag inte bli förolämpad, jag ville ha smarta råd men nej då ni kastar smuts och skit och talar om att jag é en Cp! jag känner en som är det jag så jag vad det är! man kan ju även ha kompisar i båda ''sorterna'' utan att säga att jag tillhör en grupp och får ändast vara med handikappade! Redigerad 25 juni, 2005 av Mateu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Du går väl i en special klass ?? Btw Hoppas det går bra mean inge illa ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 VARFÖR LÄGGER DU UPP BILDER?? STÖRANDE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Stör det dig? *låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Stör det dig? *låst* Ja, vad finns det för vits att lägga upp stora bilder för? Vi har redan sett dem i andra trådar, iaf den sista du postade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Mateu: Skit i vad alla idioter säger, lixxom, bryr du ens vad dom säger? hoppas inte det Lite svårt att svara på den frågan men.. vara sig själv och att vara ärlig e la principerna antar jag Vänner får man bara om dom gillar en,, inte för man bjuder på godis.. kanske hjälper lite men I gymnasiet hade jag tänkt träffa mina "gammla" kompisar,,, många ska gå där jag går, gick typ igenom hela grundskolan tillsammans Skolan e ju en plats för att skaffa vänner Och ett handikapp e knappast någon nån ska tracka ner en för, tracka dom istället "Jag har något inte du har!" nanana det jag vill säga e att alla e lite.. konstiga/dumma/speciella whatever fast unika ska man säga till tjejer Ni som hoppar på han : Fuck off! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Stör det dig? *låst* Varf skrev du låst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Han tycker det är jobbigt att alla ska retas istället för att hjälpa han och denna tråden tycker han kanske att "det var ett misstag"... var det inte ..men många här är ju mindre och förstår knappast något sånt här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Varf skrev du låst? Han vill nog att tråden ska låsas. Klicka på report om du vill att tråden ska låsas. Redigerad 25 juni, 2005 av ZliPp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Han vill nog att tråden ska låsas. Klicka på report om du vill att tråden ska låsas. Aha k förstår d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Han tycker det är jobbigt att alla ska retas istället för att hjälpa han och denna tråden tycker han kanske att "det var ett misstag"... var det inte ..men många här är ju mindre och förstår knappast något sånt här Jag tycker synd om grabben och skulle kunna hjälpa han irl, men det är svårt över Forum. Däremot så stör jag mig åthelvete mycket på när folk infogar helt meningslösa bilder i sin tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) DIN RASSISTISKA... JAG É JU FAN INGEN FJORTIS, JAG É MOBBAD, É JAG FJORTIS FÖR DET ELLER! .där kan du ha en anledning till att du har svårt att få kompisar.. i ett av dom första inläggen i tråden började du skrika högt, argt och totalt oprovocerat... tagga ner lite.. Redigerad 25 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vad är det för sjukdom du har? Vad heter den på riktigt/på svenska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 så klart...blir...man---iriterad...när folk....é otrevliga........ett anledling? det é inte det förstår du väll...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) så klart...blir...man---iriterad...när folk....é otrevliga........ett anledling? det é inte det förstår du väll...... Eftersom du satt dit några taggar så måste du skriva "[/color.]" (fast utan punkt), "[/font.]" (fast utan punkt) och "[/size.]" (fast utan punkt) i slutet av meningen för att få dem att fungera. Redigerad 25 juni, 2005 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hur stänger man av sina egna Topics? kan bara Hultan göra det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts