Jump to content

Hur får man kvar sina kompisar?

Mateu
 Share

Recommended Posts

Hej

Jag har inga riktiga kompisar.

Mina kompisar har jag haft sen länge, men de é inga ''riktiga'' vänner, de vill jämt vara med varandra själva och så och jag har inga andra kompisar.

Jag har inge roligt hemma själv som oftas.

och jag sitter mycket vidadaton eller é ute och jag är aldrig med några kompisar.

de säger att jag surar jämt nör jag ändrar ansikt

utryck och igår när vi spela San andreas så jag ena till den andra att han var dklumpig på att köra bil, då sa jag ''Stressa inte honom nu'' eller '' han kör väll hur han vill'' och då skällar den ene på mig och säger att JAG lägger mig i när HAN gör det med.

De é yngre än mig.

och ett problem till:

jag har två till och min kusin men de vill vara med SINA kompisar och jag tycker att de andra två é lite dryga av sig ibland.

och jag kan eller inte få nå nya eller kan jag det iallafall även om folk snackar skit om mig?

Min kusins kompisar é super sjyssta men jag vill ju typ inte göra intrång, hjälp, jag vet inte hur jag ska få nya eller.

har ni nå tips?

OBS!

Skriver jag dålig så beror det på att jag har svårt att hinna med och skriva.

/handikapp)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Bilder

(kännslig fråga)

Glasögon, Öra apparat, Läpp och Bom spalt, kort i växten, sen pupetet (min har typ nyss börjart) och en sak till som jag ej vill skriva.

det medför ju även att jag har svårt för skämt ibland (Intima é jobbigast)

post-22-1119714694_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DIN RASSISTISKA... JAG É JU FAN INGEN FJORTIS, JAG É MOBBAD, É JAG FJORTIS FÖR DET ELLER!

Nej men möjligtvis mytoman. Och typ fjortis. Om du nu inte kan skriva ordentligt på grund av din "sjukdom" så ge mig ett svar på varför du skirver "é" istället för "är". "è" tar ju längre tid att skriva.

*damn..

Redigerad av Benvit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är alla så värst skeptiska? För att han använder sig av apostrof?

Snälla nån, tänk om det stämmer - kan vi inte bara försöka hjälpa killen istället för att trycka ned på honom? Möjligheten att han skämtar finns ju såklart, men eftersom fördelarna av det ena antagandet (dvs att han verkligen har det jobbigt) är så ofantligt stora (iom att vi kan ge stöd och hjälpa) jämfört med de nackdelar som skulle följa om vi har fel och trackar ned på honom så tycker jag att vi ska gå på det första antagandet...

Mateu - Hang in there...

Editation.

Ursäkta att det står apostrof istället för det riktiga namnet på det, jag kommer helt enkelt inte på dess stavning.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är alla så värst skeptiska? För att han använder sig av apostrof?

Snälla nån, tänk om det stämmer - kan vi inte bara försöka hjälpa killen istället för att trycka ned på honom? Möjligheten att han skämtar finns ju såklart, men eftersom fördelarna av det ena antagandet (dvs att han verkligen har det jobbigt) är så ofantligt stora (iom att vi kan ge stöd och hjälpa) jämfört med de nackdelar som skulle följa om vi har fel och trackar ned på honom...

Mateu - Hang in there...

Ord...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orde Rissiska tar jag bort men motvilligt. :P

SCAR Utalas på ett annat sätt än vad du gör

Fågelinfluensan har inget annat namn.

Mitt handikapp förkortas så dummer! ;)

:'( Jag känner mig mobbad av dem som säger att jag é fjortis utan anledning.

varför så elaka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...