Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hej Jag har inga riktiga kompisar. Mina kompisar har jag haft sen länge, men de é inga ''riktiga'' vänner, de vill jämt vara med varandra själva och så och jag har inga andra kompisar. Jag har inge roligt hemma själv som oftas. och jag sitter mycket vidadaton eller é ute och jag är aldrig med några kompisar. de säger att jag surar jämt nör jag ändrar ansikt utryck och igår när vi spela San andreas så jag ena till den andra att han var dklumpig på att köra bil, då sa jag ''Stressa inte honom nu'' eller '' han kör väll hur han vill'' och då skällar den ene på mig och säger att JAG lägger mig i när HAN gör det med. De é yngre än mig. och ett problem till: jag har två till och min kusin men de vill vara med SINA kompisar och jag tycker att de andra två é lite dryga av sig ibland. och jag kan eller inte få nå nya eller kan jag det iallafall även om folk snackar skit om mig? Min kusins kompisar é super sjyssta men jag vill ju typ inte göra intrång, hjälp, jag vet inte hur jag ska få nya eller. har ni nå tips? OBS! Skriver jag dålig så beror det på att jag har svårt att hinna med och skriva. /handikapp) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 En fråga. Hur gammal är du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Antingen har dom rätt, att du surar till ibland eller likanade.. Försök lunga ner dig och glöm bort det... Försök gå ut och umgås med folk i din egen ålder... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Det é lite svårt när nästan alla i min ålder snacka skit om mig + att jag é handikappad. (SCARS-Syndrom) Jag é snart 16 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Säg att du lider av den grejen då, om dom inte vet.. Stabilt som fan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Säg att du lider av den grejen då, om dom inte vet.. Stabilt som fan! Jag kan inte säga det. då gillar de mig mindre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vad innebär SCARS-Syndrom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (kännslig fråga) Glasögon, Öra apparat, Läpp och Bom spalt, kort i växten, sen pupetet (min har typ nyss börjart) och en sak till som jag ej vill skriva. det medför ju även att jag har svårt för skämt ibland (Intima é jobbigast) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Bort, fått svar på frågan Redigerad 25 juni, 2005 av Benvit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Nån mer än jag som tror grabben är oseriös? Ostabilt. Redigerad 25 juni, 2005 av Lindström Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Nån mer än jag som tror grabben är oseriös? Egentligen men jag vet inte.. Känns som att han skriver för fjortizaktigt och googla gav inget svar på vad scars är.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Egentligen men jag vet inte.. Känns som att han skriver för fjortizaktigt och googla gav inget svar på vad scars är.. Scars var väl den där stora sjukdomen i Kina för nån månad sen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Scars var väl den där stora sjukdomen i Kina för nån månad sen? Det var "Sars".. =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 DIN RASSISTISKA... JAG É JU FAN INGEN FJORTIS, JAG É MOBBAD, É JAG FJORTIS FÖR DET ELLER! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 DIN RASSISTISKA... JAG É JU FAN INGEN FJORTIS, JAG É MOBBAD, É JAG FJORTIS FÖR DET ELLER! Ett tips är att använda "är" istället för "é". Då är det inte lika stor chans att folk kallar dig fjortis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) DIN RASSISTISKA... JAG É JU FAN INGEN FJORTIS, JAG É MOBBAD, É JAG FJORTIS FÖR DET ELLER! Nej men möjligtvis mytoman. Och typ fjortis. Om du nu inte kan skriva ordentligt på grund av din "sjukdom" så ge mig ett svar på varför du skirver "é" istället för "är". "è" tar ju längre tid att skriva. *damn.. Redigerad 25 juni, 2005 av Benvit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Varför är alla så värst skeptiska? För att han använder sig av apostrof? Snälla nån, tänk om det stämmer - kan vi inte bara försöka hjälpa killen istället för att trycka ned på honom? Möjligheten att han skämtar finns ju såklart, men eftersom fördelarna av det ena antagandet (dvs att han verkligen har det jobbigt) är så ofantligt stora (iom att vi kan ge stöd och hjälpa) jämfört med de nackdelar som skulle följa om vi har fel och trackar ned på honom så tycker jag att vi ska gå på det första antagandet... Mateu - Hang in there... Editation. Ursäkta att det står apostrof istället för det riktiga namnet på det, jag kommer helt enkelt inte på dess stavning. Redigerad 25 juni, 2005 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Varför är alla så värst skeptiska? För att han använder sig av apostrof? Snälla nån, tänk om det stämmer - kan vi inte bara försöka hjälpa killen istället för att trycka ned på honom? Möjligheten att han skämtar finns ju såklart, men eftersom fördelarna av det ena antagandet (dvs att han verkligen har det jobbigt) är så ofantligt stora (iom att vi kan ge stöd och hjälpa) jämfört med de nackdelar som skulle följa om vi har fel och trackar ned på honom... Mateu - Hang in there... Ord... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Orde Rissiska tar jag bort men motvilligt. SCAR Utalas på ett annat sätt än vad du gör Fågelinfluensan har inget annat namn. Mitt handikapp förkortas så dummer! :'( Jag känner mig mobbad av dem som säger att jag é fjortis utan anledning. varför så elaka? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Det var "Sars".. =P Och det var mer än en månad sen.. @ Okka: W0rd.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts