Pimpalicious Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Grafiken på min PC är helt knul*ad....! Kolla... http://www.supreme.descubralo.net/fuck.jpg http://www.supreme.descubralo.net/omg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Grafiken på min PC är helt knul*ad....! Kolla... http://www.supreme.descubralo.net/fuck.jpg http://www.supreme.descubralo.net/omg.jpg Aa.. Så kan det gå om man tvättar data-skärmen med tvål och vatten... Nej, jag vet inte varför det är så... Men... Var det lönt att skapa en ny topic För Att Visa Alla Att Du Har Dålig Grafik ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Aa.. Så kan det gå om man tvättar data-skärmen med tvål och vatten... Nej, jag vet inte varför det är så... Men... Var det lönt att skapa en ny topic För Att Visa Alla Att Du Har Dålig Grafik ? Jag tror (observera tror) att han vill ha hjälp hur man får bort strecen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag tror (observera tror) att han vill ha hjälp hur man får bort strecen Jag vet.. Därför så borde han söka.... Det finns Nämligen en topic där det står typ Exakt villka inställningar man ska använda.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Testa nya drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Glömde fråga visst :"> Hur får man bort Jag läste topicen men det funkade inte så mycket :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 När hände detta? Du har ju spelat ett tag innan detta hände Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Om du använder Powerstrip testa och stäng av det. När jag använde det en gång fick jag liknade problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Alltså, jag ändrade upplösningen till från 800 x 600 till 1024 x 768. Då blev det så. Men saken är att när jag har upplösningen i 1024 x 768 laggar det ingenting. Men annars om jag sänker så laggar det som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Alltså, jag ändrade upplösningen till från 800 x 600 till 1024 x 768. Då blev det så. Men saken är att när jag har upplösningen i 1024 x 768 laggar det ingenting. Men annars om jag sänker så laggar det som fan Det var jäkligt konstigt, det brukar vara så att det laggar ju högre man har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Haha, ja det borde vara så men så är det inte nu Någon som har någon lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Haha, ja det borde vara så men så är det inte nu Någon som har någon lösning? Berätta lite om din dator. Vad har du för grafikkort? Vilka drivrutiner har du till det? Kolla att du spelar i 32 bit. Alltså: 1024X768X32. Om du spelar i 1024X768X16 måste du ÄVEN i windows ändra till 16bit. För att göra det: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 I LÖV YOU!!! Hahaha, tack så mycket!! Nu är det som det bör vara, fast det laggar en aningen men tack ännu en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts