BroDD Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Alla säger ju att de e bättre grafik på pc versionen än ps2... men när ja kollar på bildern från pc o så så tycker jag att ps2 grafiken e bättre... :S bara jag som tycker så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ja... Pc versionen är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Ja och Nej. Har du en dålig PC kan det vara usel grafik, men har du en bra PC kan det vara utmärkt.. Så det beror helt på. Fast på PS2 kan man ju alltid vara säker ^^ Redigerad 25 juni, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 .har inte sett SA på PS2 men VC har jag sett... jag störde mig nått enormt på den superkorta draw distancen.. man såg ju inte bilarna förrän man nästan blev påkörd mer eller mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 .har inte sett SA på PS2 men VC har jag sett... jag störde mig nått enormt på den superkorta draw distancen.. man såg ju inte bilarna förrän man nästan blev påkörd mer eller mindre I SA på ps2 är draw distance ett riktigt stort problem då man kör flygplan. Intet anande har man flygit in i ett satans träd eller höghus . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 GTA:SA PC har en default drawdistance som är längre än den vi sett på PS2. Att man sedan kan höja drawdistance en massa steg högre än default betyder - längre drawdistance på PC. Grafikmässigt så vet jag att man i PS2 har det som motsvarar "LOW" på PC. Xboxen som är den kraftigare konsollen ser ut att ha "HIGH/VERYHIGH" grafik. På PC finns VERYHIGH och en drawdistance som krossar konsollernas - PC har bättre grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts