Tackleberry Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag letade precis igenom glasögonen i player.img efter Anathemas request i denna tråd. Jag öppnade då "glassesx" och fick se detta (bifogad bild nederst). Har jag missat något i spelet? Vet någon om dessa glasögon finns? Är det någon som har en bra förklaring? - tell me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag letade precis igenom glasögonen i player.img efter Anathemas request i denna tråd. Jag öppnade då "glassesx" och fick se detta (bifogad bild nederst). Har jag missat något i spelet? Vet någon om dessa glasögon finns? Är det någon som har en bra förklaring? - tell me. Detta är inte modding!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kanske krävs modding för att få in i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Vaddå? Typ glasögon som "X-Ray'ar " igenom kläder? Redigerad 25 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Fattar inte riktigt jag heller ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kanske krävs modding för att få in i spelet? Nej för den kom från spelet, topicen borde låsas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Nej för den kom från spelet, topicen borde låsas Det räcker ju att flytta den.. han har ju inte gjort något annat fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Det räcker ju att flytta den.. han har ju inte gjort något annat fel.. Det är inte modding när man öppnar en txd o visar den en mod är en modification= man ÄNDRAR till något NYTT! han har inte ändrat något han visar en default txd som han tror har missat i spelet, denna topicen borde ligga i san andreas forumet, och INTE I MODDING forumet!! Redigerad 25 juni, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ja...då flyttas den och inte låses eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Det är inte modding när man öppnar en txd o visar den en mod är en modification= man ÄNDRAR till något NYTT! han har inte ändrat något han visar en default txd som han tror har missat i spelet, denna topicen borde ligga i san andreas forumet, och INTE I MODDING forumet!! Fy fan vad sur man kan vara då.. Bara för att den ligger i fel forum (Modding) så behöver man inte stänga den, utan man kan istället flytta den till där den ska ligga (San Andreas) Så sluta whyna nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Klart den skall flyttas och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Men åter till topicen! Vad är det för x-ray glasses du har hittat? Har inte sett dom i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Men åter till topicen! Vad är det för x-ray glasses du har hittat? Har inte sett dom i spelet. Dom finns inte ens i spelet. Kanske genom modifikation. Men inte från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Gillar att Rockstar gör sånt , samma med den där Coffe moden som dom hittade men som inte fick vara med i spelet men som dom visste att dom skulle göra till en mod så dom fick med den endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Behöver inte vara nån utrustning. Kan ju vara en bild som finns nån stans i spelet, t.ex en reklamskylt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) .... Anathemas .... *Stolt* Skulle vara coolt att se om någon har något vapen eller något. James Bond style Redigerad 25 juni, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Behöver inte vara nån utrustning. Kan ju vara en bild som finns nån stans i spelet, t.ex en reklamskylt. Men då hade den troligtvis inte legat i player.img, utan i gta3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PoLy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Men då hade den troligtvis inte legat i player.img, utan i gta3.img wink.gif Där har du en poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts