Folke_fisk Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kan nån snäll person ge tips på hur man klarar uppdraget NOE det är skitsvårt man ska köra ett flygplan som spräng bara man rör den lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Mitt sprängs iaf inte. Ditt flygplan sprängs alltså när du rör det?? Det finns nog tyvärr inget man kan göra åt saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Nej men om man kör in i nåt öch bara snuddar till den så börjar den brinna och sen BOOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vilket uppdrag e N.O.E?? berätta lite mer så man fattar.. så kanske ja kan hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Nej men om man kör in i nåt öch bara snuddar till den så börjar den brinna och sen BOOM! Åk längst vattnet så mycket som möjligt. När du kommer till en bro, kör under den. Vilket uppdrag e N.O.E?? berätta lite mer så man fattar.. så kanske ja kan hjälpa Det man ska flyga så lågt som möjligt. Redigerad 25 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Vilket uppdrag e N.O.E?? berätta lite mer så man fattar.. så kanske ja kan hjälpa Man ska åka från ena ändan av banan till Los Santos å sen tillbaka, nått sånt var det. men man får inte överstiga en viss höjd, då kommer det jaktplan. Mitt tips: Bara å nöta, det går nångång. jag har ju klarat det.. Edit: GTApimpfoolife hann före xP Redigerad 25 juni, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Man ska åka från ena ändan av banan till Los Santos å sen tillbaka, nått sånt var det. Nej man ska till Angel Pine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Nej man ska till Angel Pine. "Nått sånt var det" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 De där man typ.. öh.. ja åker flygplan... o så e de typ en radar gräns mollijox som man inte får åka över? eller?? mitt tips e ju o inte flyga rakt dit man ska, utan flyg över vattnet iställe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Mmmm får väl prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 De där man typ.. öh.. ja åker flygplan... o så e de typ en radar gräns mollijox som man inte får åka över? eller?? Japp, eller om man vill ta det enkelt för sig. Det andra uppdraget vid den risiga flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag åkte tvärs över kartan , klarade på andra försöket xD, en extra vända runt Los Santos också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Använd lite spänning. Jag flög över gränsen och aktade mig för misilerna. Värsta action filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag med... tills jag blev nerskjuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag körde raka vägen, klarade det på första försöket Jag hade Visibly mätaren i bott i en halv sekund, men det kom ingen missil, hade tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag flög så lågt det gick så länge som möjligt, sen så sket jag i att jaktplanen kom och körde lite fina manövrar från missilerna, och landade med mission accomplished Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts