P1rsson Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Okej, först vill jag säga att jag vet att det redan finns 100 trådar gällande gängkrig, men för det första har spelet nu släppts på pc och xbox så det är säkert många som nyss börjat med gängkrig och för det andra behöver jag lite mer detaljerade tips än vad jag hittade i dom gamla. Det är alltså så att jag nu, för att det är kul, ska satsa på att göra hela kartan grön. Men har fått lite problems så behöver lite hjälp. 1. Hjälper en back-up på 3 man speciellt mycket? 2. Vilket/vilka vapen bör användas, jag tyckte det fungerade ganska bra med pistol/granater. 3. Vart bör jag sitta/vara någonstans? Tyckte det fungerade rätt bra med t.ex trädgårdar så dom inte kan komma bakifrån utan bara från ett håll. 4 När jag krigar, bör jag anfalla territorium efter territorium på rad, eller spelar det ingen roll om jag sticker å köper ny amma, armor osv. 5. Vilka är lättast att ta över, lila eller gula? 6. Några övriga saker jag borde tänka på? Har nämligen tröttnat lite på uppdragen så tyckte gängkrig kunde vara en kul omväxling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 *SPOILER* Har du kommit till LS efter LV? Om inte så ta inte över, du kommer förlora allt senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 1. Hjälper en back-up på 3 man speciellt mycket? 2. Vilket/vilka vapen bör användas, jag tyckte det fungerade ganska bra med pistol/granater. 3. Vart bör jag sitta/vara någonstans? Tyckte det fungerade rätt bra med t.ex trädgårdar så dom inte kan komma bakifrån utan bara från ett håll. 4 När jag krigar, bör jag anfalla territorium efter territorium på rad, eller spelar det ingen roll om jag sticker å köper ny amma, armor osv. 5. Vilka är lättast att ta över, lila eller gula? 6. Några övriga saker jag borde tänka på? Har nämligen tröttnat lite på uppdragen så tyckte gängkrig kunde vara en kul omväxling. 1. Skit i backup över huvud taget. 2. M4 eller AK-47. Kanske MP5 3. Sitt bara i den riktiningen som dom kommer till, alltså se till att det inte kommer några bakom ryggen på dig. 4. Det finns armor och sånt på vägarna. Och ta över ett område i taget. 5. Gula 6. Sniper är alltid bra att ha. Du vet att det är bäst att ta över alla områden efter man har klarat alla uppdrag. För när du kommer til SF så försvinner dom övertagna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jasså, okej tack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 .det var ju smidigt att man har krigat en massa i onödan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 När man har tagit över alla områden vad händer med dom andra gängen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 När man har tagit över alla områden vad händer med dom andra gängen då? Dom existerar inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Dom existerar inte längre. Okej va bra men om man gör det innan man kommer till SF då blir det konstig eftersom ballas är med i uppdrag där ju :S ... ojj kom på att man förlorar allt... Redigerad 25 juni, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Tips: Hitman på Sawnoff shotgun funkar riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 5. Gula Jag tycker att Vagos e svårare än Ballas, på wave #1 så har ju Vagos AK o MP5, Ballas har MP5, mac o pistol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag tycker att Vagos e svårare än Ballas, på wave #1 så har ju Vagos AK o MP5, Ballas har MP5, mac o pistol Eller hur, Ballas har till och med Baseball trän. Vagos kommer må¨nga från två håll med värsta vapnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Tips: Hitman på Sawnoff shotgun funkar riktigt bra. .jepp.. + lite fusk så det blir enkelt.. hehe... se film: http://rapidshare.de/files/2595694/gangwar.wmv.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kan inte nån lägga in film på när ni tar över ett territorium, utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 .jepp.. + lite fusk så det blir enkelt.. hehe... se film: http://rapidshare.de/files/2595694/gangwar.wmv.html Vad är det för sikte du har? för mig är det bara en grön pil över huvudet på folk när man siktar på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vad är det för sikte du har? för mig är det bara en grön pil över huvudet på folk när man siktar på dom. Han kanske kör på konsolversion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 .inte vet jag vad det är för sikte.. original på pc-versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 .inte vet jag vad det är för sikte.. original på pc-versionen Haha, ljug inte... Du har moddat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Haha, ljug inte... Du har moddat. .hehe, nä... har faktiskt inte en enda mod i mitt SA än så länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hur haru autoaim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MuKe Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Det där ser mer ut som en konsoll version av Gta SA. Aimbot och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts