gizmo91 Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hej jag undrar om jag installerar half life 2 med source kan jag ha både CS 1.6 och source och spela dom samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Finns en cs tråd. Och sen så tror jag inte att det går o spela 2 spel samtidigt i steam. Men om jag fattade rätt, ja du kan ha source installerat samtidigt som 1.6, men du kan fortfarande inte spela dom samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Spela Olika spel sammtidigt på samma dator?? Nja tror inte det.. Redigerad 25 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Inte samtidigt men att ha dom båda på steam.Och först spela 1.6 och sen source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Inte samtidigt men att ha dom båda på steam.Och först spela 1.6 och sen source. Ja de går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Inte samtidigt men att ha dom båda på steam.Och först spela 1.6 och sen source. Ja, det fungerar. edit, damn you Flanders!! Redigerad 25 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Oh weee.. En gizmo till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Oh weee.. En gizmo till Du får sluta ha sex med alla GiZmotjejer du ser gizmoponken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts