okändsoldat Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Jag vet men det är väldigt bra släpper inte inte in skadlig information, som norton och liknande gör, jag hade norton förut så jag vet. Redigerad 25 juni, 2005 av okändsoldat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 mitt antivirus kostar 700000:- i året. Mitt antivirus är gratis tills 2038. Muahahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 okändsoldat, om du har råd med ett virusprogram på 700 000 om året. varför kommer det sig då att du sitter på ett ADSL?. Tror du hade haft mer än ADSL om du hade haft råd med det. Jaja, bara en fundering, vad tror ni andra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Har jag sakt att det e jag som betalar? Det är från min brors arbetsplats. Redigerad 25 juni, 2005 av okändsoldat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 mitt antivirus kostar 700000:- i året Ehh, du kanske skall bestämma dig hur du skall ha det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ehh, du kanske skall bestämma dig hur du skall ha det? Jag tycker a.a ska låsa topicen för detta har inget med modding o göra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag tycker a.a ska låsa topicen för detta har inget med modding o göra Sluta vara så grinig, det är inte första gången. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Sluta vara så grinig, det är inte första gången. Nej, han har helt rätt. Den skall låsas. Och det görs nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts