okändsoldat Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Jag skulle vilja ha ett rit program som inte suger hårt som paint. Och inget som har en free trial Man blir så ***** stressad så man inte kan använda det. Och inget som kostar t.ex. Adobe photoshop som kostar ***** mycke. Ändrade Topic titeln. Den var opassande. / A.A Redigerad 25 juni, 2005 av A.A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag skulle vilja ha ett rit program som inte suger hårt som paint. Och inget som har en free trial Man blir så ***** stressad så man inte kan använda det. Och inget som kostar t.ex. Adobe photoshop som kostar ***** mycke. Annars kan du ju leta efter photoshop i en buske om du fattar va ja menar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag förstår vad du menar men något annat program, vad använder du förästen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Jag skulle vilja ha ett rit program som inte suger hårt som paint. Och inget som har en free trial Man blir så ***** stressad så man inte kan använda det. Och inget som kostar t.ex. Adobe photoshop som kostar ***** mycke. Sorry för de där med warez Redigerad 25 juni, 2005 av icy_fire Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Du kan ju ladda ner en full version med något p2p program som tex Kazaalr något torrent program Läs reglerna, uppmaning till att tanka warez är inte tillåtet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Vad kostar photoshop? Redigerad 25 juni, 2005 av okändsoldat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vad kostar photoshop? En licens kostar väl en 7-8000:- tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Läs reglerna, uppmaning till att tanka warez är inte tillåtet! Sorry såg inte det jag är lite ny här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 En licens kostar väl en 7-8000:- tror jag. Engelska ja men svenska kostar typ 10 000-11 000. Skulle aldrig kunna tänka mig att köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Engelska ja men svenska kostar typ 10 000-11 000. Skulle aldrig kunna tänka mig att köpa det. Samma här de fins ju så många olika rit program på marknaden så man kan ju skaffa sej en trial på tex photoshop sen när den e slut så skaffar man sej en ny trial till något annat program Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Samma här de fins ju så många olika rit program på marknaden så man kan ju skaffa sej en trial på tex photoshop sen när den e slut så skaffar man sej en ny trial till något annat program Så kan man göra men jag har ju en buskversion. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Gimp är bättre än photoshop eller innehåller mer funktioner iaf.. http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Gimp är bättre än photoshop eller innehåller mer funktioner iaf.. http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html Lol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) LOL? NEJ! EDIT: Gimp var först till linux distar men sedan portade någon det till windows och till linux är det helt gratis och så även till windows. Kanske lite svårare att lära sig än vad photoshop och det finns fler funktioner i gimp än i photoshop. Screens: http://developer.gimp.org/screenshots/gimp-winxp.png http://www.directfb.org/screenshots/gimp-multi.png Redigerad 25 juni, 2005 av Billy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag har testat Photo Shop, men tycker att Paint Shop Pro är betydligt bättre och har ett bättre gränssnitt. Fråga din mormor eller leta igenom buskarna ett tag så blir det nog bra. Det finns inga bra bildbehandlingsprogram som samtidigt är gratis... Det finns dock de som är "gratis". Jodå... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 En sak undrar jag: hur kan photoshop licensen kosta mera en själva datorn ? jag tycker att det inte ska kosta något mera en ett spel mitt antivirus kostar 700000:- i året. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Detta är fel forum detta är tillför MODDING!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 En sak undrar jag: hur kan photoshop licensen kosta mera en själva datorn ? jag tycker att det inte ska kosta något mera en ett spel mitt antivirus kostar 700000:- i året. Det är ca 65.000 i månaden. menar du 7.000 om året eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Det är ca 65.000 i månaden. menar du 7.000 om året eller? Nej, 700.000 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 En sak undrar jag: hur kan photoshop licensen kosta mera en själva datorn ? jag tycker att det inte ska kosta något mera en ett spel mitt antivirus kostar 700000:- i året. Så dit ani-virus kostar mer än en halv miljon per år, mer än en ny bil? hmm, lite dyrt för ett program Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts