Jump to content

Tips..

Shotmans
 Share

Recommended Posts

Vilken väluppdaterad liten historia. Väldigt aktiv sida... Gillar vardagssnacktråden:

Torus: "Här kan ni discutera om vardagen. Inga onödiga inlägg som :teehee: eller hej. Skriv om ni fyller år eller vad ni gjort."

DimpZ: "LOL!, ska du bli den som gör alla "the one and only" trådar?"

Torus: "Ja"

DimpZ: "Haha" "Ändrat av admin Jag vill inte veta av några sånna där inlägg."

Jag kommer nog inte registrera mig. Jag tror jag hellre häller frätande syra i ögonen och drar en kaktus mellan skinkorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten borde du ändra "Forum Regler" till "Forumregler" eller rätt och slätt "Regler" också borde du ändra "Design Hanteringsprogram" till "Designhanteringsprogram". Jag kommer då aldrig registrera mig på ett forum med en massa särskrivningar (om vissa medlemmar särskriver så gör det ju såklart inget men då det är på själva forumet (om man säger så) gör det mycket).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

'Tackass Shotmans. Han spenderar många vakna nätter med att lära sig HTML-kodning och att administrera ett fint gratisforum. Han sliter med förhoppningen om att kunna lära ut och lära sig allt om hemsidesdesign. Han har en vision, en dröm. Han vill hjälpa. Men så suger alltihop och han blir utskrattad. 'Tackass Shotmans...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

'Tackass Shotmans. Han spenderar många vakna nätter med att lära sig HTML-kodning och att administrera ett fint gratisforum. Han sliter med förhoppningen om att kunna lära ut och lära sig allt om hemsidesdesign. Han har en vision, en dröm. Han vill hjälpa. Men så suger alltihop och han blir utskrattad. 'Tackass Shotmans...

Fast att göra ett gratis-forum är faktiskt bland det lättaste som finns :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...