putte_tutte Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Tjabah! va ett tag sen man va här nu igen... Iaf så ha ja börjat modifierat en Camaro som Turpuli (inte aktiv på denna sida) har gjort... Jag ska modifiera den till dragrace bil Här är orginalet som Turpuli har gjort: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Och här är början på modifieringen jag gör... Va tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ser bra ut, men har du permission av skaparen??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Ser bra ut, men har du permission av skaparen??! Troligen... ----------- Riktigt sexig bil du gör... (om man får skriva gör) Redigerad 25 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ser riktigt bra ut Jag älskar gamla muskelbilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vilket spel handlar det om?. VC eller SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 VC, DFF filtret till SA har ju inte kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 VC, DFF filtret till SA har ju inte kommit. Nej men det kanske var ett påbörjat projekt till SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Nej men det kanske var ett påbörjat projekt till SA. Kanske det. Fin Bil BTW. Redigerad 25 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ser bra ut, men har du permission av skaparen??! Japp Han hjälper mig me textureringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vilket spel handlar det om?. VC eller SA? Har tänkt köra den i VC först, sen kan ja väl gö den till SA också, om det önskas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ha testa lite reflektioner... Vilken tycker ni ser snyggast ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ha testa lite reflektioner... Vilken tycker ni ser snyggast ut? Den översta tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nepp, blev standard reflektion på karossen, tro ja fick till en ganska bra reflektion på däcken iaf elle va tycke ni? Och va tycke ni om mina headers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nepp, blev standard reflektion på karossen, tro ja fick till en ganska bra reflektion på däcken iaf elle va tycke ni? Och va tycke ni om mina headers? Jäkligt snyggt som vanligt ! Den kommrt ju bli ashäftig ifall du gör den klart ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 De ä klart den blir klar, ha ju inte gjort den själv som sagt, den är faktist snart klar, lite mer trim på motorn å sånt småfix bara så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jättesnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Nu äre så här då rå... att jag kan inte texturera... så om någon kan texturera åt mig eller förklara lite snabbt hur jag för tillfället texturera de ja vill ha texturerat... De som är grönt på bilden skulle jag vilja ha vitt... hur ska ja gö??? eller kan nån gö de åt mig? Redigerad 28 juni, 2005 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts