dempaboy Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag har inte 7.0 men min syrra och hennes kille har det och dom undrar hur man tar bort te.x lol@msn.com logga in (utan att behöva skriva lösenord) jag lägger upp bild senare om ingen fattar tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vad jag vet går det ej om man inte går in i registret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vill han/hon logga in automatiskt? Tror nog det bara går för en användare... välj då autologin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vill han/hon logga in automatiskt? Tror nog det bara går för en användare... välj då autologin... Nä tvärtom. Dom vill ta bort det. Men om dom är snabb kan dom ju klicka "Avsluta inloggning" när den loggar in. Eller är dom rädd att någon annan ska komma in dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vill de inte att någon användare ska logga in automatiskt eller att en annan användare ska loggas in? Det senare är ju lättfixat, men det första vet jag inte hur det går till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Om du har Automatisk Inloggning på något konto så kan du få bort det genom att ta Arkiv > Logga In... , Sen tar du det kontot som är automatiskt och loggar in manuellt. Glöm inte att klicka ur Automatisk inloggning knappen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts