Arman Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har följande videoredigerarprogram: - Sonic Foundry Vegas (Sony Vegas) - Windows Movie Maker Söker efter en filmeffekt som ska vara ungefär så här... Börja med att kolla på den infogade bilden, jag vill att loggan ska zoomas in så mycket att man flyger in i D:et eller mellan L:et och D:et... dvs, det skall komma en ny sekvens efter att man befinner sig inuti de platserna... Hoppas ni förstår... låt mig sammanfatta: jag söker efter en effekt som zoomar in i loggan så det bildas en ny film... Detta ska vara ett intro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Det är troligtvis inten effekt utan en övergång, iaf hur jag har förstått dig rätt. Hur lättsom hellst i premere pro.. Tyvärr kan jag ej guida dig i dom 2 programen som du nämner Redigerad 24 juni, 2005 av oooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Whooo! Fixade det! Tack ändå! Handlar om pan och cropping... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Okej, kom åter om du har problem med Premiere kan lite mer där. Inte så mycket men lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Lägger upp den för den som vill kolla... den är lite buggig och ska självklart fixas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Nu är det ju inte så mycket att kommentera men snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vilket program gjorde du den i? Vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Lägger upp den för den som vill kolla... den är lite buggig och ska självklart fixas... Haha, man ser ju vart du har fått namnet " jippiekhayeahmf.zip" det finns inget Die hard inblandat i det namnet? Redigerad 25 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Haha, man ser ju vart du har fått namnet " jippiekhayeahmf.zip" det finns inget Die hard inblandat i det namnet? Nää... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts