-NightHawk- Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Tjena alla, jag har varit inaktiv här på detta forum rätt så länge och jag kan börja värma upp mig med denna poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag klarade storyn för över 1 vecka sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag klarade storyn för över 1 vecka sen! Wow, nice! Jag fick spelet igår så jag har bara kommit till San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har precis kommit till San Fiero och kört lite uppdrag. får hoppas på att det inte blir fler race med Cesar, dom är så sjukt tråkiga |: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har precis kommit till San Fiero och kört lite uppdrag. får hoppas på att det inte blir fler race med Cesar, dom är så sjukt tråkiga |: Håller med dig En gång puttar motståndarna bort en och man dör och andra gången måste man ramla i vattnet och förlora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Klarade det Jun 16 2005, 20:54(kollade min post ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vote: Har kommit rätt så långt i Las Venturas Är på uppdraget Up, up and away som är rätt jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har fastnat på Ballas begravningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har precis klarat area69 uppdraget ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har precis efter hårt kämpande klarat guld på allt i flygskolan, nu ska jag börja ta lite uppdrag där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Fattar inte varför allt gäller PC. Jag votade: Va? Jag är redan klar. Klarade det på ca 2 veckor och då hadde jag aldrig kört alla uppdrag tidigare som vissa här har (dom som har det på både Ps2 och PC). På xbox. Och nu ska jag försöka mig på 100% å jippy jag har GTA SA yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Prec klarat Woosies och Pimpens uppdrag.. Woosies uppdrag är lätt roligast hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Prec klarat Woosies och Pimpens uppdrag.. Woosies uppdrag är lätt roligast hittils. Han heter .. WOOZIE! inte woosie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Fick pc versionen tidigt så jag minns ej riktigt när de blev klart men jag tyckte att spelet var ganska stort ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Skiter i om jag inte har på PC, jag har redan klarat det. Na na na na na. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Klarade storyn idag på PC. Jag är stolt över mig själv eftersom på tillbakavägen efter man dödat han man ska där inne...(spoilar inget) och i elden hade jag MINDRE än 10 fps hela vägen ut. Ändå kom jag ut levande utan nåt fusk. ^^ Och sen så klarade jag End of the Line på 1:a försöket på 1:a försöket(nej inget stavfel läs noga) åter igen precis som jag gjorde på PS2(dock så hade jag nog nåt hälsofusk en gång då...men inte på PC:n nu), känns skönt. Underbart spel. På alla plattformar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ploster Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Kommit tillbacka till los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Kommit tillbacka till los santos Men f*n dra inte upp gammla trådar! Redigerad 5 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har fastnat på Ballas begravningen Örk, den va seg att klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har inte till PC, men ska väl ta och...skaffa det... Vote:Jag har inte San Andreas på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts