Hew Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ja, ännu en favoritkaraktär topic. Var bara tvungen. Jag ursäktar stavfel på vissa namn och om jag har glömt just din favorit. Jag lägger min röst på Naruto för när han klantar sig eller får stryk av Sakura garvar jag alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vote, Vad är Naruto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Visste att många inte skulle veta vad Naruto var. Det är en japansk anime serie . Vet iaf att Everest kollar på det och troligtvis Kaboom, för hans sign och avatar är en Naruto karaktär, sen en till kille som har en sign med Sasuke. Väntar på att någon av dem ska komma och rädda min poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 AHha! Går det på svensk tv eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Nej man måste ladda ner det. Var inte licensierat förut så då var det fullt lagligt att ladda ner det, nu å andra sidan är det inget vi bör tala om. EDIT: Går säkert köpa importerade DVD's någonstans. Redigerad 24 juni, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Itachi. Votade fel. Skulle egentligen vota på "Ingen", men jag råkade vota på Sasuke. Redigerad 24 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Fan vad mycket "Favoritkaraktär-topics" som skapats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Sasuke, han är den enda som är cool. För övrigt så suger Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vad är Naruto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vad är Naruto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hade lite svårt att rösta. Stod först och främst mellan Neji, Kakashi eller Shikamaru. Röstade på Neji till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har jag missat något ? VOTE: Vad är det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har aldrig sett på Naruto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vote: Vad är Naruto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vote: Vad är Naruto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts