icy_fire Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har reskinat cj så han e vitt som ett spöke men har bara modat kropen och en frisyr men jag kan fixa lite flera kläder och frisyrer om de skulle vara någon som e intreserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Om jag får säga vad jag tycker så ser det inte bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Om jag får säga vad jag tycker så ser det inte bra ut de e bara en beta version men e du snäll och säger vad som du tycker e fel så kan jag kanske fixa till det Redigerad 24 juni, 2005 av icy_fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har reskinat cj så han e vitt som ett spöke men har bara modat kropen och en frisyr men jag kan fixa lite flera kläder och frisyrer om de skulle vara någon som e intreserad Gissar att du bara inverterat färgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Du skulle kunna göra ögonen svarta eller vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Du skulle kunna göra ögonen svarta eller vita. Okey tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Sj Men men.. Känns lite konstig med denna CJ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Du skulle kunna göra ögonen svarta eller vita. Här är spök sj med ögon som du tyckte att jag skulle fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Här är spök sj med ögon som du tyckte att jag skulle fixa Röda ögon skulle passa bättre, nu när det är Spök CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Här är spök sj med ögon som du tyckte att jag skulle fixa HAHA! Så jäkla grym så jag skrattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Här är spök sj med ögon som du tyckte att jag skulle fixa Ser bättre ut så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts