Ebeeto Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Här är min senaste skin mod. En schysst Lakers-väst. Kommer snart på GTAMods.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Schyyst!!! Passar bra att ha på sej när man spelar basket Chicago bulls e mitt favorit lag men Los Santos föreställer ju Los Angeles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Här är min senaste skin mod. En schysst Lakers-väst. Kommer snart på GTAMods.com Snygg tröja!! Gör en med Los Santos på också!! Det skulle bli jätte coolt och ha på sig, efter camoflage-kläder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ja väldigt snygg, men bara ett fel... CJ's händer blir också gula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Kan du inte designa en egen logo och sånt och skapa typ Los Santon, San Fierro eller Las Ventura? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ja väldigt snygg, men bara ett fel... CJ's händer blir också gula F'låt... Jag ska fixa till det imorgon. Märkte det för sent... Det är dessutom lite smågrejer kvar som inte är rätt såg jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Väst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Väst? Den sortens linne heter det i spelet. Fast modden kallar jag en "jersey". Confusing... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 F'låt... Jag ska fixa till det imorgon. Märkte det för sent... Det är dessutom lite smågrejer kvar som inte är rätt såg jag... Färgen på händerna går inte att fixa utan att förstöra någon annan dela av tröjan. Originalplagget är rött, och därför syns inte dess färg när den hamnar på CJs bruna händer. Det finns inget sätt att gå runt problemet, men jag tycker inte att det är något större problem då det är så lite färg där... Märks knappt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts