Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det där med att Smigel ska ta över efter Conan har jag ingen koll på...skulle dock vara jävligt kul å se vad han skulle kunna hitta på Various sources have hinted towards comedy writer Robert Smigel as the replacement for Conan's 12:30 ET slot, with NBC possibly trying to repeat the success they had with Conan of ushering in another relatively unknown writer to the Late Night circuit, although nothing has been confirmed. Vet inte om jag har sett Smigel någon gång, om jag ska vara ärlig. Så jag vet inte vad jag tycker. Men Triumph är ju riktigt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vet inte om jag har sett Smigel någon gång, om jag ska vara ärlig. Så jag vet inte vad jag tycker. Men Triumph är ju riktigt skön. Han gör även munnen/rösterna till alla kändisarna i tvn dom brukar ha, om nån vet vad jag menar...han är för jävla rolig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Han gör även munnen/rösterna till alla kändisarna i tvn dom brukar ha, om nån vet vad jag menar...han är för jävla rolig iaf Hade fått för mig att det var Gilbert Gottfried, dom måste ha ganska likartade röster. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/61/Tv_weird_al_gilbert_godfried.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hade fått för mig att det var Gilbert Gottfried, dom måste ha ganska likartade röster. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/61/Tv_weird_al_gilbert_godfried.jpg Jo han gör väl rösterna till The Tonight Show eller sketcherna..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jo han gör väl rösterna till The Tonight Show eller sketcherna..? Vet att han är med i The Tonight Show ofta, men jag hittar faktiskt inget om att han skulle vara med på Late Night. Men fan, den rösten måste nästan tillhöra honom, den är ju ganska unik om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Har ingen riktg idol direkt, men annars är ju Darin så grymt cool hoppas ni använder klumen i huvudet Redigerad 30 juni, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 .såhär står det på imdb Robert Smigel .... Triumph the Insult Comic Dog/Lips of Bill Clinton/Lips of George W. Bush/Lips of Al Gore/Lips of Bob Dole/Lips of Arnold Schwarzenegger/Lips of Don King/Various(voice) vilket borde betyda att han är båda läpparna och rösterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 .såhär står det på imdb vilket borde betyda att han är båda läpparna och rösterna? Jo, jag vet. Men asså, varje gång den där skärmen kommer upp så tänker jag direkt på Gilbert när jag hör rösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jo, jag vet. Men asså, varje gång den där skärmen kommer upp så tänker jag direkt på Gilbert när jag hör rösten. Där ser man, jäkligt kul kille iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Där ser man Där ser man? Alltså, jag tänker inte på honom i konstiga sexställningar... ehm... jag måste gå på toa. edit: När vi ändå är inne på saken (kopierat från vardagssnack.) var å såg Conan nyss. Walker Texas Ranger spaken var framme å Lindsay Lohan var gäst...underhållande som vanligt. Har TV4+ äntligen börjat sända relativt fräscha avsnitt? om jag inte minns helt fel sändes det avsnittet den 22 i USA. Såg det för någon vecka sen tror jag. Redigerad 30 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har TV4+ äntligen börjat sända relativt fräscha avsnitt? om jag inte minns helt fel sändes det avsnittet den 22 i USA. Såg det för någon vecka sen tror jag. Vettefan...ibland har dom rätt så färska avsnitt...men häromdagen såg jag när dom 85 åriga wrestlingstanterna var med...och det var nån gång runt wrestlemania 21 vilket var...*googlar lite*...i början av april Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts