Alpha Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Chris Tucker och Chris Rock Och okka, mm bra filosof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 ...plus hans D.U.C.K.-dedications och förkärlek till historiska händelser osv =) Bästa Kalle Anka-historien - Bibliotekets Beskyddare. Underbart då Kalle klämmer till med den läckra kommentaren "vad, den snutiga besserwisserandan?" då knattarna ska förklara vad som är kännetecken för gröngölingskåren! Mmm..hmm, jag tror inte att jag har läst den serien? Vilket nr/år är den med i? Jag har komplett samling från och med nr 41/01 till och med det som kom idag Före 41/01 har jag köpt lite nummer då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Mmm..hmm, jag tror inte att jag har läst den serien? Vilket nr/år är den med i? Jag har komplett samling från och med nr 41/01 till och med det som kom idag Före 41/01 har jag köpt lite nummer då och då... *stolt*, jag har prem. sedan 1998 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Keith Moon, var medlem i The Who! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hel klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Asså...om man måste välja nån så är det nog...Lemmy kilmister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Alla i AC/DC, Kiss, Black Sabbath och Judas priest sen lite grann (intresset har sänkts betydligt)en viss tysk diktator (allvar!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Kom på en annan snubbe Michael Moore. Redigerad 30 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 50 Cent så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Donald Trump Jag =) Otroligt hur bäst man kan vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Alla i Kiss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Grabbarna i Blink 182 Zach Braff Dave Chapelle Conan O'brien Robert Smigel (skrev massa saker på SNL och är även mannen bakom Triumph: The insult comic dog) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Marilyn Manson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Zach Braff Där måste jag ta och hålla med. Riktigt skön lirare (Funnylin goes Hoa-Hoa). Även Conan är ju riktigt skön, apropå det ryktas det väl om att Robert Smigel ska ta över efter honom 2009 (Conan tar över The Tonight Show då). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Killen på min avatar är nog min nya Idol, jag har aldrig träffat han och jag vet inte om han existerar men ful är han och han ser förbaskat rolig ut. Nej du är min nya idol. Puss på dig dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Även Conan är ju riktigt skön, apropå det ryktas det väl om att Robert Smigel ska ta över efter honom 2009 (Conan tar över The Tonight Show då). Tar han över Jay leno då? varför inte bara stanna kvar där han är så drar robert te leno? Conan är lätt den skönaste talkshow-gubben () Leno är kul. Letterman typ suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Killen på min avatar är nog min nya Idol, jag har aldrig träffat han och jag vet inte om han existerar men ful är han och han ser förbaskat rolig ut. Nej du är min nya idol. Puss på dig dig. Malcolm McDowell från A Clockwork Orange? Tar han över Jay leno då? varför inte bara stanna kvar där han är så drar robert te leno? Därför att The Tonight Show är...riktigt stort. Steve Allen, Johnny Carson och Jack Paar är inga små namn i USA (inte dom två första iaf). Redigerad 30 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Chris Tucker och Chris Rock Och okka, mm bra filosof Dom e skit sköna dom 2 . men min idol är 2pac helt klart ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Där måste jag ta och hålla med. Riktigt skön lirare (Funnylin goes Hoa-Hoa). Även Conan är ju riktigt skön, apropå det ryktas det väl om att Robert Smigel ska ta över efter honom 2009 (Conan tar över The Tonight Show då). .nämen se på fan, en kille me smak Det där med att Smigel ska ta över efter Conan har jag ingen koll på...skulle dock vara jävligt kul å se vad han skulle kunna hitta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Malcolm McDowell från A Clockwork Orange? Shit Funnylin du är inte ute och cyklar. Kolla länken det är säkert han. Men det konstiga var att jag hittade bilden på en fransk fotbollssupporter sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts