Jump to content

Din största Idol?

Guitar_Fucker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

...plus hans D.U.C.K.-dedications och förkärlek till historiska händelser osv =)

Bästa Kalle Anka-historien - Bibliotekets Beskyddare.

Underbart då Kalle klämmer till med den läckra kommentaren "vad, den snutiga besserwisserandan?" då knattarna ska förklara vad som är kännetecken för gröngölingskåren!

Mmm..hmm, jag tror inte att jag har läst den serien? Vilket nr/år är den med i?

Jag har komplett samling från och med nr 41/01 till och med det som kom idag ^_^

Före 41/01 har jag köpt lite nummer då och då...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även Conan är ju riktigt skön, apropå det ryktas det väl om att Robert Smigel ska ta över efter honom 2009 (Conan tar över The Tonight Show då).

Tar han över Jay leno då? varför inte bara stanna kvar där han är så drar robert te leno?

Conan är lätt den skönaste talkshow-gubben (^_^)

Leno är kul.

Letterman typ suger :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Killen på min avatar är nog min nya Idol, jag har aldrig träffat han och jag vet inte om han existerar men ful är han och han ser förbaskat rolig ut. Nej du är min nya idol. Puss på dig dig. ^_^  :unsure:

Malcolm McDowell från A Clockwork Orange?

Tar han över Jay leno då? varför inte bara stanna kvar där han är så drar robert te leno?

Därför att The Tonight Show är...riktigt stort. Steve Allen, Johnny Carson och Jack Paar är inga små namn i USA (inte dom två första iaf).

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där måste jag ta och hålla med. Riktigt skön lirare (Funnylin goes Hoa-Hoa).

Även Conan är ju riktigt skön, apropå det ryktas det väl om att Robert Smigel ska ta över efter honom 2009 (Conan tar över The Tonight Show då).

.nämen se på fan, en kille me smak ^_^

Det där med att Smigel ska ta över efter Conan har jag ingen koll på...skulle dock vara jävligt kul å se vad han skulle kunna hitta på :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor