GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Fredrik Wikinsson. Filip Hammar. Får mig varje gång att garva skiten ur mig själv. Tack. Iddolen i High Chaparall: Garey Busey. Vince Neil. Lorenzo Lamas. Fabio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Elvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jim Carrey (Komiker) Robert Gustavsson (Komiker) Bam Margera (Skateboardåkare/Skådespelare) Rockstar North gänget (Ni vet vad dom gör) Kan inte komma på fler nu. Ska se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ilya Kovalchuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Hm, antingen Don Rosa (Kalle Anka-tecknare ) eller . Redigerad 25 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Don Rosa (Kalle Anka-tecknare ) Bra val. Väldigt. Själv har jag ingen idol (förutom folk i min närhet (familj osv) vilket ni inte får ut nått av att jag skriver, tihi) men det finns ju en massa favoritband som jag har (The Clash, Bowie, Dexys Midnight Runners, Prince (dock lite ojämn), The Smiths osv), reggisörer (Woody Allen, Ingmar Bergman, Guy Ritchie, John Cassavetes osv) och diverse tufft folk som jag ser upp till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 DARIN DARIN DARIN DARIN DARIN (l) (l) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hm. Min katt Conor har en förmåga att somna överallt. Önskar jag kunde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 :::::::::gene winfield::::::::: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 DARIN DARIN DARIN DARIN DARIN (l) (l) Du skojjar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hm, antingen Don Rosa (Kalle Anka-tecknare ) Jo, han gillar jag också Han kickar Carl Barks så hårt i röven så han blöder näsblod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jo, han gillar jag också Han kickar Carl Barks så hårt i röven så han blöder näsblod! Njaa, liten överdrift där =) Carl Barks var ju ruggigt vass... ...Don Rosa är dock favoriten, men blod utgjutes ICKE. Hä hä hä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jo, han gillar jag också Han kickar Carl Barks så hårt i röven så han blöder näsblod! Han har sagt själv att hans inspiration har kommit ifrån Barks... Take this fucker! You suck my balls! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har inga direkta idoler men jag tycker att skaparen till MGS serien, Hideo Kojima, är en ganska intressant person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Finnemang Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag älskar darin ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag älskar darin ! Du också ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har inga idoler. Fredrik Wikingsson och Filip Hammar är väl dom som ligger närmast. Och Gary Busey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Glömde Johnny Rotten (stavning)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Du också ? Det är bara Sylans altnick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Anders och Måns, Sanna Persson, Johan Glans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts